گجت dentalVibe با فریب مغز شما از درد در تزریق دندان جلوگیری می کند

آیا از داندانپزشک میترسید؟ 

به خاطر ترس از سوزن ها، اکثر افراد حاضر به رفتن به دندانپزشک نیستند. اما اگر مراقبت دندانپزشکی توصیه می شود، بیش از لبخند خود در معرض خطر قرار می گیرید. تحقیقات اخیر نشان می دهد که سلامت دهان شما سلامت بدن شما را به طور کامل نشان می دهد. مطالعات نشان می دهد که باکتری ها در دندان ها و لثه ها می توانند وارد جریان خون شوند و به شرایط بهداشتی مانند بیماری های قلبی، دیابت، عوارض حاملگی و زایمان زودرس، بیماری ریه و سرطان پانکراس کمک می کنند. اما با مراقبت از دندان ها و لثه ها، می توانید از برخی بیماری های بهداشتی جلوگیری کنید.

 DentalVibe یک ابزار منحصر به فرد است که می تواند به کاهش ترس و اضطراب دندانی کمک کند و به شما امکان می دهد که درمان دندانپزشکی لازم باشد که سالم بمانید. DentalVibe لرزش ملایم را به محل تزریق دندان ارائه می دهد. این لرزش بیش از حد عصبی است که سیگنال های درد را به مغز می فرستد تا شما درد و ناراحتی را از تزریق ثبت نکنید. صدای لرزش باعث ایجاد حواس پرتی می شود و ارتعاش همچنین باعث انبساط بیهوشی پس از تزریق می شود تا بتواند سریعتر عمل کند.

DentalVibe که توسط دکتر استیون جی گلدبرگ DDS و Bresslergroup طراحی شده است، در فواصل نامنظم ارتعاش می یابد. در حالی که مغز لرزش سریع ریتمیک را نادیده می گیرد، پالس هایی را که به طور منظم نیست را می بینند. این ارتعاشات توسط الیاف عصبی A-beta که سریعتر از الیاف C کندتر است که احساس درد ناشی از سوزن را به نفوذ لثه های شما منتقل می کنند.

بیمارانی که در تزریق DentalVibe تجربه می کنند اغلب در هنگام تزریق ارام هستند. DentalVibe به ویژه در کاهش ترس دندان در کودکان کمک می کند. در واقع، بسیاری از بیماران گفته اند که اگر چنین ابزارهایی در هنگام جوان شدن در دسترس بودند، ترس های دندانی آنها شروع نمیشد.

DentalVibe بافت 160 بار در ثانیه را برای 100 ثانیه یا 16000 بار در هر بیمار ارتعاش می دهد. 

کاهش ترس بیماران و اضطراب با DentalVibe می تواند به شما کمک کند:

رضایت بیمار را افزایش دهید

افزایش ارجاع از پایه بیمار موجود شما

پدر و مادر اطفال به ویژه از توانایی DentalVibe برای کاهش ترس از دندان در کودکان خود قدردانی می کنند، و انتصابات بازگشت را برای کل خانواده لذت بخش تر می کند.

درد کمتر

در 94٪ از بیماران بررسی شده است که تزریق با DentalVibe نسبت به تزریق بدون استفاده از لرزش کمتر دردناک بوده است.

استرس کمتر

اکثر افراد از رفتن به دندانپزشک به دلیل ترس و اضطراب دندانی اجتناب می کنند. DentalVibe می تواند کمک کند.

UP