مانیتورینگ و پایش بیمار از راه دور

تله ویزیت در واقع همان ارائه خدمات درمانی و تبادل اطلاعات میان پزشک و بیمار از طریق ابزارهای فناوری ارتباطات است. پژوهش‌ها نشان می‌دهند که ویزیت آنلاین  می‌تواند باعث ارتقاء سطح سلامت عمومی بیماران شده و نتایج درمان را به طور چشمگیری بهبود ببخشد. از ویزیت آنلاین  علاوه بر بحث مشاوره و ارتباط از راه دور با بیمار، می‌توان برای پایش بیماران با بیماری‌های مزمن، رصد علائم حیاتی بیمار و حتی نظارت بر بیماران و اطمینان از مصرف صحیح داروها و دستورالعمل‌های پزشکی استفاده نمود.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

با قرار دادن یک مانیتور کوچک در منزل، بیماران قادر خواهند بود روزانه علائم حیاتی خود را بررسی کرده و سپس در کمتر از ۳۰ ثانیه، این علائم حیاتی را از طریق تلفن به ایستگاه مرکزی مراقبت از راه دور اطلاع دهند؛ پرستاران در صورت وجود هرگونه نشانه غیرطبیعی، بلافاصله بیمار را در جریان قرار خواهند داد؛ علائم غیرعادی به سرعت به پزشک ابلاغ می‌شود و پزشک برنامه ویژه‌ای برای مراقبت از بیمار در اختیار ‌او‌ قرار می‌دهد.این فرآیند ساده، در اغلب موارد از وخیم شدن وضعیت بیمار جلوگیری کرده و او را از مراجعه به مراکز درمانی بی نیاز می‌سازد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

پرونده الکترونیک بیمار

یکی دیگر از ابزارهایی که در بحث ویزیت آنلاین  مورد استفاده قرار می‌گیرد پرونده مجازی بیمار است‌.پرونده مجازی بیمار به تیم درمان این امکان را می‌دهد که بتوانند خدمات درمانی کارآمدتر و با کیفیت‌تری به بیماران ارائه دهند. با استفاده از پرونده الکترونیک بیمار، تیم درمان قادر است به سوابق پزشکی بیمار دسترسی داشته، یادداشت‌ها و دستورالعمل های بالینی بیمار را مستند کند و هم‌چنین  برنامه مراقبت از بیمار، داروها و دستورات پزشکی بیمار را مرور و بازبینی نماید.

 

منبع rastinsystem

 

همچنین بخوانید:

پایه و اساس محافظت از داده ها

درمان و ویزیت از راه دور

هوش مصنوعی دارای چه مزیت ها و معایبی است ؟

بالا