پیشنهاد CMS برای گسترش انعطاف‌پذیری سلامت از راه دور تا سال 2023

مراکز خدمات مدیکر و مدیکید (CMS) در برنامه هزینه پزشک 2022 پیشنهاد کردند که انعطاف‌پذیری بهداشت از راه دور را تا سال 2023 به جای پایان اورژانس بهداشت عمومی COVID-19 که انتظار می‌رود تا سال جاری ادامه داشته باشد، گسترش دهد. گروه‌های پزشکان در نظرات خود درباره این قانون خواستار راه‌حلی دائمی فراتر از تاریخ‌های تعیین‌شده توسط CMS شدند. گروه‌ها همچنین نظرات خود را در مورد مسیرهای ارزش MIPS (MVP)، خط‌مشی‌های ACO و کاهش پرداخت‌های معلق ارسال کردند.

 

مراقبت از سلامت از راه دور

طرفداران مراقبت از سلامت از راه دور از CMS خواستند تا برنامه پیشنهادی هزینه پزشک 2022 را اصلاح کند تا به طور دائم اقدامات اضطراری در مورد دسترسی و پوشش بهداشت از راه دور را که برای مقابله با همه‌گیری وضع شده است، گسترش دهد. بسیاری همچنین از کنگره خواستند خدمات بهداشتی از راه دور را گسترش دهد.

آن موند جانسون، مدیر عامل ATA در نامه خود به آن گفت: «آتا از دولت بایدن به خاطر اقداماتش در حمایت از سلامت از راه دور قدردانی می‌کند و ما از قصد CMS برای اطمینان از اینکه ذینفعان Medicare همچنان به مراقبت‌های بهداشتی با کیفیت در زمان و مکانی که نیاز دارند، دسترسی دارند قدردانی می‌کنیم.» مدیر CMS Chiquita Brooks-LaSure. با این حال، به همان اندازه که برنامه دستمزد پزشک مهم است، ما از کنگره می خواهیم قبل از اینکه اکثریت قریب به اتفاق ذینفعان مدیکر در پایان اورژانس بهداشت عمومی از «صخره سلامت از راه دور» خارج شوند، اقدام کند.»

جانسون گفت: "ATA درک می کند که CMS به سادگی از رهبری کنگره پیروی می کند، اگرچه ما امیدواریم که کنگره این اشتباه را در اساسنامه اصلاح کند. هیچ شواهد بالینی برای نیاز شخصی خودسرانه قبل از دسترسی بیمار به خدمات بهداشت از راه دور وجود ندارد. با این حال، در قانون پیشنهادی، CMS الزام به مراجعه حضوری را در نظر می‌گیرد، نه تنها در «دوره شش ماهه قبل از اولین بار» که ارائه‌دهنده سلامت از راه دور به فرد ارائه می‌دهد، همانطور که توسط قانون بیان شده است، بلکه همچنین ظرف شش ماه قبل از آن. به ویزیت های بعدی سلامت از راه دور این امر به طور مؤثر یک الزام جدید و دلخواه را برای بیمار ایجاد می کند که هر شش ماه یک بار برای یک بار مراجعه حضوری به سلامت روان داشته باشد، در صورتی که بیمار قصد دارد به دنبال خدمات بهداشت از راه دور با آن ارائه دهنده باشد.

انجمن مدیریت گروه پزشکی همچنین اظهار داشت که حذف خدمات پس از "تاریخ از پیش تعیین شده یا تجویزی" می تواند بار اداری بزرگی را برای اقداماتی ایجاد کند که قبلاً از نظر مالی تحت فشار قرار گرفته اند.

MGMA در نظرات گفت: «روش‌های گروه اعضا گزارش می‌دهند که تنظیم جریان‌های کاری برای عملیاتی کردن استفاده از کدهای جدید سلامت از راه دور، به منابع بیشتری مانند آموزش پزشک و کارکنان و آموزش بیمار نیاز دارد.» «حذف خدمات بهداشت از راه دور از فهرست کد تحت پوشش، هم برای خدمات و هم برای بیماران اختلال ایجاد می کند، زیرا بیماران به دریافت این خدمات به صورت مجازی عادت کرده اند.»

 

مسیرهای ارزش MIPS و ACO

قانون پیشنهادی خواستار شروع استفاده از برنامه مسیرهای ارزش در MIPS برای سال 2023 و جایگزینی کامل آن از MIPS در سال 2027 است. MVP در نظر گرفته شده است تا الزامات گزارش گیری پزشک را همسو کند، اما انجمن بیمارستان های آمریکا (AHA) گفت که مشخص نیست که آیا این برنامه کاهش می دهد یا خیر. بار اداری همانطور که انتظار می رود یا اینکه در بین تخصص ها عادلانه خواهد بود. AHA گفت: «معتقد است، مگر اینکه و تا زمانی که CMS نتواند چندین موضوع مفهومی را با MVP ها حل کند، CMS نباید تاریخ مشخصی را برای انتقال به مشارکت اجباری MVP تعیین کند. انجمن مدیریت گروه پزشکی نیز نگرانی هایی داشت، به ویژه در مورد بار ارائه دهندگان.

سازمان خرید گروهی Premier به تغییرات قانون پیشنهادی در گزارش‌دهی از سازمان‌های مراقبت پاسخگو پرداخت. با استناد به بار گزارش دهی مرتبط با آنها، حرکت تدریجی تر به استفاده از معیارهای کیفیت بالینی الکترونیکی را تحسین کرد. پریمیر همچنین از CMS خواست تا تشخیص دهد که گزارش ACO "به طور اساسی با گزارش توسط پزشکان و گروه ها متفاوت است." انجمن ملی ACOها این نظرات را تکرار کرد.

 

کاهش حقوق

در نظرات درباره قانون پیشنهادی، گروه‌های پزشکان همچنین نگران کاهش 3.75 درصدی در ضریب تبدیل Medicare در سال 2022 بودند که بازپرداخت هزینه‌ها را برای روش‌های تحت هزینه خدمات محاسبه می‌کند. این کاهش ها بر اساس مقررات بی طرفی بودجه در کنگره انجام می شود و پس از افزایش دستمزد کنگره که در سال 2022 منقضی می شود، صورت می گیرد.

AMA گفت که CMS را ترغیب می کند تا با کنگره برای تسکین موضوع بی طرفی بودجه همکاری کند.

این گروه افزود: «CMS باید از وسعت و عمق کامل اختیارات اداری خود برای جلوگیری یا حداقل کاهش این کاهش‌های غیرمعقول پرداخت استفاده کند».

 

همچنین بخوانید:

دندانپزشکی از راه دور

پیشرفت در پزشکی از راه دور در سال 2022 در راه است

چگونه به صورت آنلاین به پزشک مراجعه کنیم؟

بالا