اپلیکیشن مخصوص بیماری‌های نادر

شرکت سلامت بَک‌پَک واقع در بوستون، با همکاری دو سازمان تخصصی در زمینه بیماری‌های نادر به نام‌های   Care Beyond Diagnosis وFYMCA Medical ، پلتفرم مدیریت سلامت همراه و مبتنی بر فضای ابری خود را برای بیماران ساکن در کشورهای در حال توسعه، ارائه داده‌ است. بیماری‌های نادر می‌توانند برای افراد مبتلا به این بیماری‌ها به‌طور قابل توجهی چالش‌‌برانگیز باشند و برای پیگیری شرایط و وضعیت این بیماران، نیاز به انبوهی از فعالیت‌های کاغذبازی و ارائه گزارش‌ها به کارکنان غیر متخصص در حوزه بیماری‌های نادر است.

این مشکلات در یک محیط کم درآمد تشدید می‌یابد که ممکن است حتی امکانات ابتدایی مراقبت‌های پزشکی ار نداشته باشد و کارکنان درمانی تجربه اندکی را در ارتباط با این بیماری های نادر داشته باشند. شرکت سلامت بک‌پک اپلیکیشن مدیریت سلامتی ارائه داده است که بیماران می‌توانند علائم خود را در آن ثبت کنند، سوابق درمانی خود را ذخیره کنند، و داده‌های سلامت خود را با خانواده و کارکنان سلامت به اشتراک بگذارند.

این پلتفرم کمک می‌کند تا فرایندهای کاغذبازی که اغلب با شرایط پیچیده پزشکی همراه هستند حذف شوند و در صورت انتقال بیمار به یک شهر یا کشور جدید، شرایط بیمار به سرعت برای کارکنان آنجا تشریح شود. هدف این برنامه این است که کاربر پسند باشد، شرایط توانمندسازی بیماران را محیا کند و داده‌های شناسایی نشده را برای پروژه تحقیقاتی فراهم آورد. همچنین این امکان را فراهم می‌آورد تا بیماران به‌راحتی علائم ود را با متخصصان پزشکی به اشتراک بگذارند و یا حتی کارکنان پزشکی غیر متخصص مطالب بیشتری را در مورد یک بیماری نادر یاد بگیرند که خصوصا می‌تواند در محیط‌های دور افتاده و کم درآمد بسیار مفید باشد.

لینک دانلود اپلیکیشن نسخه اندروید:


https://play.google.com/store/apps/details?id=com.backpackhealth.backpack
 

لینک دانلود اپلیکیشن نسخه ios:

https://itunes.apple.com/us/app/backpack-health/id1142624598?mt=8&ign-mpt=uo%3D4

بالا