شبکه کارشناسان سلامت دیجیتال

از همان ابتدا، شبکه کارشناسان CDRH در صورت نیاز به منظور کمک به انجام ماموریت آژانس ، دسترسی سریع به تخصص خارجی را برای کارکنان مرکز فراهم می کند. شبکه کارشناسان CDRH اکنون با خوشحالی اعلام می کند که یک مجموعه تخصصی دائمی از تخصص، شبکه کارشناسان سلامت دیجیتال برای حمایت از مرکز عالی سلامت دیجیتال FDA را اعلام می کند.

شبکه کارشناسان سلامت دیجیتال متشکل از مجموعه‌ای از کارشناسان بررسی‌شده برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه در مورد مسائل سلامت دیجیتال با کارکنان FDA بر اساس نیاز است. کارشناسان برنامه باید دارای تخصص و رهبری شناخته شده باشند که از طریق تألیف نشریات بررسی شده، عضویت در کمیته، مشارکت‌های منظم سخنرانی و سایر فعالیت‌های آکادمیک یا حرفه‌ای نشان داده شده است. این برنامه به کارشناسانی که در خط مقدم فناوری‌های پیشرفته، بهترین شیوه‌های فعلی و درک در زمینه‌های مختلف سلامت دیجیتال هستند، دسترسی می‌دهد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

شبکه دیجیتال متخصصین سلامت چیست؟

کارشناسان شبکه کارشناسان سلامت دیجیتال اعضای یکی از سازمان‌های همکار شبکه کارشناسان هستند. کارشناسان موظفند فرم تضاد منافع (COI) را به منظور شفافیت و افشای هرگونه موضوع بالقوه مرتبط با بی طرفی، تشکیل دهند و رزومه کارشناسان در پرونده نگهداری می شوند و به صورت داخلی برای بررسی در اختیار کارکنان مرکز قرار می گیرند. اگر کارکنان با سؤالاتی مواجه شوند که برای آنها به تخصص سلامت دیجیتال نیاز دارند، ممکن است یک کنفرانس تلفنی با کارشناسان منتخبی که در آن حوزه موضوعی خاص دارای تجربه هستند، درخواست کنند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

موضوعات ممکن است مربوط به سلامت دیجیتال ویا امنیت سایبری باشد زیرا در زمینه های پزشکی خاص یا به طور گسترده تر در طیف مراقبت های بهداشتی کاربرد دارد. بحث و بازخورد ممکن است مربوط به مسائل قبل یا پس از فروش، مراقبت های بالینی، پیشرفت های جدید در این زمینه، یا سایر مسائل مرتبط در این زمینه ها باشد:

-هوش مصنوعی

-حسگرهای فیزیولوژیک، پوشیدنی ها و اینترنت اشیاء پزشکی (IOT)

-دیجیتال درمانی

-مهندسی نرم افزار

-شواهد دنیای واقعی

-شبکه های موبایل و ارتباطات بی سیم

-امنیت سایبری

-نشانگرهای زیستی دیجیتال

 

منبع: fda.gov

 

همچنین بخوانید:

چشم پزشکی از راه دور چیست؟

بهترین فرصت های راه اندازی استارتاپ هوش مصنوعی در پزشکی

مروری بر تله اندوکرینولوژی

بالا