حلقه هوشمند Motiv

شرکت Motiv یک سال پس از معرفی حلقه ردگیر سلامتی در نمایشگاه CES 2017، امسال با چند ویژگی جدید بازگشته است. این محصول ‌می‌تواند همانند هر دستبند سلامتی دیگر، تعداد قدم‌های کاربر را شمارش کند، کیفیت خواب کاربر را تحت نظر بگیرد و آمارهای مربوط به سلامتی شخص را به شکل روزانه، هفتگی یا ماهانه به شکل نمودار های گرافیکی به نمایش در آورد. مهم‌ترین تغییر این محصول می تواند سازگاری آن با سیستم عامل اندروید باشد.

حلقه هوشمند جدید از لحاظ سخت افزاری تغییر زیادی نکرده اما سیستم جمع‌آوری و بررسی دیتای آن دستخوش تغییراتی شده است. این محصول که به ادعای شرکت سازنده، می‌تواند با یکبار شارژ شدن۳ روز در هفته فعال باشد، اخیراً سیستمی طراحی نموده که میزان غلت زدن در خواب را سنجیده و از مقایسه آن با ضربان قلب کاربر، میزان بازدهی استراحت وی را محاسبه می‌نماید.

با استفاده از حلقه هوشمند جدید می توانید زمان تمرین گزینه‌ای را فعال کنید که اطلاعات دقیقتری راجع به بدنتان به شما بدهد. این گزینه می‌توانید روند و نحوه تمرینات شما را سنجیده و دیتای تخصصی از میزان عملکرد شما ارائه دهد. این اپ می‌خواد با  سیستم Apple Health ادغام گشته و درصورت موفقیت در تمرینتان می‌توانید با این ویژگی دستاوردهایتان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

مهمترین تغییر در مکانیزم این محصول در واقع می‌تواند پشتیبانی آن از سیستم عامل اندروید باشد. بر این اساس شرکت Motiv  قصد دارد تا نیمه اول سال میلادی با بروزرسانی نرم‌افزار، محصول خود را اندروید نیز سازگار کند و همه امکانات گجت خود را در اختیار کاربران اندروید قرار دهد.

بالا