موبایل سلامت

شیوع فناوری های بهداشتی و اهمیت آن در بهبود مشکلات مراقبت های بهداشتی، امروزه یک واقعیت غیر قابل انکار است. تمامی نسلها چه کودک و چه سالمند، از این پیشرفتهای بهداشتی دیجیتال مدرن بهره مند میشوند. مردم نیز در همه حوزه های زندگی به عنوان متحدان مورد اعتماد، در تلاش برای حفظ و بهبود رفاه و وضعیت شخصی خود هستند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

این دستگاههای دیجیتال سلامت برای دستیابی به اهدافی مثل تناسب اندام، بهبود و حفظ وضعیت سلامت و ارتباط با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی استفاده میشود. بیمارستانها و همگی متخصصین بهداشت از نوآوری مدرن برای بهبود نتایج سلامت و کاهش هزینه های مراقبت استفاده میکنند. استفاده گسترده از تکنولوژی، شیوه رویکرد ما را نسبت به سلامت و نحوه ارائه مراقبت های بهداشتی شکل می دهد.

دستگاههای پزشکی بیسیم، دیگر چشم انداز آینده نیستند. آنها یک ویژگی مهم پزشکی مدرن هستند و اینکه به ما کمک میکنند تا از بیمارستان بیرون بیاییم؛ پوشیدنی هایی که درحال حاضر قادر به نظارت بر بدن و ذهن ما از جمله چگونگی خوردن، خوابیدن و زندگی کردن ما هستند. نظارت بر سلامت از طریق تلفن همراه، فراتر از فعالیت و رژیم غذایی است. تقریبا هر جنبه ای از زندگی ما، اکنون میتواند به وسیله دستگاههای دیجیتال ما را به سمت سلامت بهتر هدایت و ردیابی کند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

گوشی های هوشمند و دستگاههای بهداشت دیجیتال، نقش مهمی در این فرآیند دارند و در مراقبت های بهداشتی معاصر ضروری هستند. کار آنها عبارتند از: ارتقای ارتباط، ارتقای سلامت، نظارت بر بیماران، انجام اسکن تصاویر و حتی در برخی موارد توانایی انجام برخی روشهای ساده را نیز دارند. مراقبان و اعضای خانواده میتوانند در زمان واقعی و از راه دور معیارهای فیزیولوژیکی را مشاهده کنند. این به تنهایی فرآیند نظارت و زمان پاسخ را تغییر داده و ما را مستقل تر از آنچه قبلا بود، نگه می دارد. هرآنچه برای ورود به بیمارستان نیاز داشتید، اکنون میتوانید به جای آنها از سنسورهای ساده و مقرون به صرفه استفاده کنید. دستگاههای هوشمند هم اکنون میتوانند اطلاعات را به پردازش ابری ارسال کرده و سپس اطلاعات را به هر کسی که نیاز دارد بفرستد. شما حتی میتوانید کل اکوسیستم را اطراف خود ایجاد کرده و در زمان اتصال حقیقی، خود را در مرکز قرار دهید

 

همچنین بخوانید:

مزایای RPM از راه دور

سیستم های ویدئو کنفرانس تله مدیسین

مهم تــرین مزایــای اســتفاده از تلــه اتولارینگولــوژی

بالا