پزشکان باید چه فناوری داشته باشند؟

این روزها فناوری نقش مهمی را در پزشکی ایفا می کند و پزشکی از راه دور از جمله این فناوری ها است. Telemedicine به پزشکان امکان انجام مشاوره با بیماران از راه دور را می دهدکه ممکن است پیچیده به نظر برسد اما با دانش درست و فناوری ، پزشکی از راه دور می تواند به بخشی از مراقبت از بیمار تبدیل شود.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

زیرساختهای فنی مورد نیاز برای ویزیت از راه دور به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند: محل قرارگیری بیمار و نوع درمانی لازم. همین طور روش های مختلفی برای ارائه این خدمات به بیماران وجود دارد مانند:

اتصالات شبکه ای - کلینیک های مراقبت از راه دور از طریق اینترنت پر سرعت به مراکز مراقبت های بهداشتی بزرگتر وصل می شوند. بنابراین ، بخشی از هرگونه تعامل از طریق پزشکی از راه دور ، بیماران را ملزم می کند که ابتدا در محل تعامل پزشکی از راه دور حضور یابند. کادر پزشکی قبل از شروع تعامل مرکز پزشکی ، اتاق معاینه را با تجهیزات تشخیصی (در آماده سازی برای برقراری ارتباط با پزشک) آماده می کنند.

اتصالات نقطه به نقطه - اتصال واحدهای از راه دور کوچکتر با سیستم مراقبت های بهداشتی مرکزی بزرگتر از طریق اینترنت پر سرعت. به عنوان مثال ، کلینیک های کم توان می توانند از متخصصان کلینیک های بزرگتر در همان سیستم مراقبت های بهداشتی ،مراقبت های ویژه ای را انجام دهند.

نظارت از راه دور بیمار - ارائه مراقبت از راه دور برای بیمارانی که به دنبال دسترسی فوری و بیشتر به مراقبت های بهداشتی برای شرایطی که فوری نیستند، میباشد. در این نوع برخورد از ارتباط دیجیتالی بین بیماران در منزل و مرکز بهداشت استفاده می شود.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

 

همچنین بخوانید:

نقشی جدید برای بیماران و پیاده‌سازی برای بهداشت و سلامت

چه کسانی مسئول حفظ امنیت اینترنت اشیا در حوزه سلامت هستند؟

راه دور نروید پزشک در کنار شماست

بالا