پزشکی از راه دور دسترسی به مراقبت را افزایش می دهد

فاصله و زمان رفت و آمد بین بیماران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و متخصصین می تواند دسترسی به مراقبت را محدود کند. خوشبختانه ، پزشکی از راه دور می تواند بر موانع جغرافیایی در مراقبت های بهداشتی ، به ویژه برای ارائه خدمات و درمان از طرف متخصصین به بیماران غلبه کند. پزشکی از راه دور می تواند به ویژه برای بیماران در جوامع و مناطق جغرافیایی  که دچار کمبود پزشک و درمان هستند ، مفید باشد.

تله مدیسین باعث افزایش کیفیت ارائه خدمات مراقبتی می شود

تله مدیسین می تواند کیفیت مراقبت از بیماران را با شرایط پزشکی و روانی بهبود بخشد. یک مطالعه جدید نشان داد که از طریق تله مدیسین ، بیماران:

38٪ تعداد بستریشان در بیمارستان کمتر است

31٪ کمتر، بستری مجدد در بیمارستان دارند

63٪ بیشتر، احتمال دارد روزهای کمتری را در بیمارستان بگذرانند

بیشتر به مراقبت های بهداشتی و سلامتی آنها پرداخته شد

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

پزشکی از راه دور باعث کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی می شود

تله مدیسین می تواند راندمان ارائه خدمات درمانی را افزایش دهد ، هزینه های مراقبت از بیماران یا حمل و نقل به مکان دیگری را کاهش دهد و حتی می تواند بیماران را از بیمارستان دور نگه دارد. در حقیقت ، یک مطالعه نشان داد که مراقبت از راه دور ، 19 درصد صرفه جویی در هزینه مراقبت های بستری را دارد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

پزشکی از راه دور ویزیت چهره به چهره را حمایت می کند

یک رابطه قوی پزشک و بیمار پایه و اساس مراقبت از بیماران با کیفیت بالا و کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی است. پزشکی از راه دور باید از مراقبت های سنتی پشتیبانی کند و جایگزین آن نشود. با ارائه خدمات مراقبت از راه دور می توانید مراقبت از بیماران را به صورت حضوری (تماس ویدیویی) انجام دهید ، در حالی که هنوز هم انعطاف پذیری و راحتی مراجعه بیماران ، از راه دور برای مراجعه به مراکز درمانی ، معاینات و آموزش در صورت لزوم یا ضرورت فراهم می شود.


همچنین بخوانید:

اهمیت اشتراک گذاری داده در زمینه سلامت

چگونه پزشکی از راه دور می تواند به من سود برساند؟

سهم پزشکی از راه دور در تناسب اندام و سلامتی

 

 

 

بالا