ارائه آنلاین خدمات فیزیوتراپی از راه دور

شرکت DrChrono یکی از شرکت‌های فعال توسعه‌دهنده پرونده‌های الکترونیکی همراه است. این شرکت اخیراً از بسته جامع خود با نام Physitrack شامل پرونده‌های الکترونیکی ساختاریافته مخصوص فیزیوتراپی که با پلتفرم تجویز تمرین‌های خانگی و نظارت بر انجام‌ آن‌ها و ثبت نتایج به صورت یکپارچه عمل می‌کند، رونمایی کرده است.  این محصول برای کمک به ارائه‌دهندگان خدمات فیزیوتراپی برای تجویز برنامه بدنی و نظارت بر عملکرد بیمار و پایش نتایج از راه دور طراحی شده است. این بسته نرم‌افزاری مخصوص تلفن همراه، امکان ارتباط با تمامی ابزارها و ردیاب‌های فعالیت دیجیتالی و همگام‌سازی پرونده‌های الکترونیکی با اطلاعات دریافتی از آن‌ها را دارد

متخصصان فیزیوتراپی و ارائه‌دهندگان خدمات اسکلتی عضلانی، می‌توانند تنها با استفاده از این بسته فعالیت حرفه‌ای خود را به‌صورت کامل ارائه دهند و تمامی مراحل تجویز نسخه، پرداخت هزینه، مدیریت درآمد، نظارت بر بیمار، نظارت بر خروجی‌ها و نتایج درمان و ارتباط مستقیم شبانه‌روزی با بیمار از راه دور از طریق تماس صوتی، تصویری و چت داشته باشند.

از طریق برنامه ارائه شده توسط شرکت داکترکرونو،پزشکان می‌توانند به بیماران دارای ناراحتی‌های فیزیکی و اسکلتی عضلانی، بیماران عصبی، دارای مشکلات روانی خدمات خود را ارائه دهند و حتی پزشکان متخصص قلب و عروق نیز می‌توانند از این ابزار برای ارائه خدمات به بیماران خود استفاده کنند. ارائه بینش‌های بهنگام و دسترسی آسان و سریع به اطلاعات ساختارمند بیماران موجب افزایش کیفیت و دقت عملکرد پزشکان و کادر درمانی نیز شده است.

برای ترویج خودیاری و بهبودی فعالانه با ورزش‌ها و فعالیت‌های معتبر بالینی و تجویز برنامه تمرین و فعالیت، بسته جامع Physitrack راه‌حل‌هایی شامل موارد زیر را ارائه داده است:

 

  •  ارائه بیش از ۴۰۰۰ تمرین و فعالیت بررسی شده از قبل در زمینه‌هایی نظیر ارتوپدی، مغز و اعصاب، اطفال، قلب و عروق و سلامت زنان.
  •  ردیابی آنلاین و بهنگام نتایج برای حالت‌های مزمن و مدیریت سلامت جمعیت.
  •  ارتباط دائم و تعامل با بیماران یا مشتریان، از طریق خدمات سلامت از راه دور و ارتباط امن با نرم‌افزار ارتباط با بیمار
  •  امکان افزایش مقیاس و خودکارسازی تجویز نسخه و ارائه برنامه‌های مراقبت.

 

همچنین بخوانید:

کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی

انواع پزشکی از راه دور

مزایای پرونده‌های سلامت الکترونیکی در مقایسه با پرونده‌های کاغذی

بالا