من میخواهم کلنیک از راه دور داشته باشم ؛ شامل چه مواردی میشود و چه میزان هزینه لازم است؟

اکنون که استفاده از تله مدیسین به حد تمام وقت رسیده است ، سازمانها می توانند در اجرای این فناوری غرق شده و در رده جدیدترین و بهترین ها قرار بگیرند ، اما با کمبود وسیع فناوری ها و گزینه های تجهیزات Telemedicine اغلب اوقات مواجه هستیم.

اگر در حال تحقیق در مورد گزینه های پزشکی از راه دور هستید ، متقاضی دریافت کمک هزینه هستید یا فقط باید برنامه های بودجه خود را در کنار هم قرار دهید ، در ادامه شش عنصر اصلی و هزینه های مرتبط برای شما در نظر گرفته شده است.

 

1. وسایل پزشکی مخصوص تخصص ها

دستگاههای پزشکی خاص مورد نیاز شما ممکن است بسته به نوع تخصص شما برای خدمات پزشکی از راه دور از نظر پزشکی متفاوت باشد. خبر خوب این است که شما نیاز فوری به همه آنها را ندارید ، شما می توانید فقط دستگاهی را که برای شروع کار مورد نیاز است خریداری کنید و بعداً با افزودن برنامه های خدماتی خود،دیگر وسایل پزشکی از راه دور تخصص موردنیاز خود را فراهم کنید.

هزینه دستگاه های پزشکی برای خدمات اصلی مراقبت های اولیه می تواند از 5000 تا 10،000 دلار باشد و این شامل دستگاه هایی مانند دوربین معاینه ، دامنه ENT و گوشی طبی دیجیتال می شود.

 

2. بستر ارتباطی و نیازهای کنفرانس ویدیویی

چگونگی برنامه ریزی برای مدیریت ارتباط با بیمار از راه دور ، یک مؤلفه کلیدی برای در نظر گرفتن کاربردهای بالینی پزشکی از راه دور است. از آنجا که شما در حال برقراری ارتباط و تشخیص و درمان یک بیمار هستید ، انتخاب مطلوب این است که آن را ایمن و در زمان واقعی انجام دهید.

AMD Telemedicine توصیه می کند از یک پورتال مدیریت مبتنی بر وب برای برقراری ارتباط و جمع آوری داده های دستگاه پزشکی و به اشتراک گذاشتن آن با پزشک از راه دور استفاده کنید. این واقعاً بهترین راه برای ارائه خدمات پزشکی از راه دور است که تا حد ممکن به یک بازدید حضوری نزدیک است. برای کنفرانس ویدئویی ، بهتر است ابتدا سرمایه گذاری های کنفرانس ویدیویی را که سازمان شما ممکن است قبلاً انجام داده است ارزیابی کنید تا ببینید آیا می توان از این برنامه برای برنامه فعلی شما استفاده کرد یا خیر. بسیاری اوقات آنها یکپارچه با سیستم عامل های مدیریت ادغام می شوند.

بسته به نیاز و کنفرانس ویدئویی خود ، می توانید یک پرتال پزشکی از راه دور مبتنی بر وب را با کنفرانس ویدیویی مبتنی بر نرم افزار یا سخت افزار تکمیل کنید. برای طی کردن مسیر مبتنی بر نرم افزار می توانید به ازای هر سایت بیمار 1500 دلار و بدون هیچ گونه هزینه ای برای ارائه دهنده راه دور ارسال کنید. هزینه کنفرانس ویدیویی مبتنی بر سخت افزار می تواند از حدود 10،000 دلار در هر سایت بیمار شروع شود و با تعداد سایتهای ارائه دهنده راه دور مورد نیاز شما افزایش یابد.

 

3. طراحی بسته بندی و تحرک

چرخ دستی های telemedicine ، کیس ها و سایر تجهیزات فقط روش های مختلفی برای بسته بندی سخت افزار و نرم افزار telemedicine هستند. اگرچه تفاوتی در خوشایند بودن زیبایی آنها وجود ندارد اما نکته اصلی که باید در نظر داشته باشید این است که آیا این بسته بندی در حال حاضر ودر آینده نزدیک ، نیازهای شمارا برآورده خواهد کرد یا خیر؟

در حالت ایده آل می خواهید یک دستگاه telemedicine یا موردی که متداول است و به راحتی می توان برای تخصص های مختاف پزشکی از آن استفاده و پیکربندی کرد تا با برنامه شما تکامل یابد،استفاده کنید. برای برخی از برنامه های کاربردی ، مانند مراکز درمانی مستقر در مدرسه یا مراکز مراقبت طولانی مدت ، انتخاب یک سیستم پزشکی از راه دور که یک پکیج شامل موارد بسیار است ، مفید است و کمک می کند تا خرید ، تعمیر ، نگهداری و پشتیبانی از کسانی که تیم IT اختصاصی برای برنامه های پزشکی خود ندارند ، ساده تر شود. سیستم های telemedicine همه در یک که شامل نرم افزار telemedicine ، وسایل پزشکی مراقبت های اولیه و کارت تلفن همراه می باشد از 20،000 دلار تا 28،000 دلار به بالا می باشد.

 

4. توصیه های پهنای باند و اتصال به اینترنت

شاید از این بابت خوشحال شوید که بدانید نیازی به سرمایه گذاری در تعمیرات اساسی زیرساخت ها برای تبدیل کلینیک خود به کلنیکی با تجهیزات پزشکی از راه دور در واقعیت ،ندارید. مطمئناً نیازهای خاص شما بسته به عواملی مانند مکان و اندازه یا سازمان شما متفاوت خواهد بود ، اما مهمترین نکته قابل توجه به میزان پهنای باند شما نیست ، بلکه به این نکته است که پهنای باند شما چقدر مطمئن و سازگار است.

متداول ترین اتصالات اینترنت با دیگران به اشتراک گذاشته شده است ، که می تواند باعث شود سرعت بارگذاری و بارگیری در اوقات شلوغی متوقف شود. بنابراین یافتن یک ارائه دهنده خدمات معتبر اینترنتی با تعهد به خدمات قابل اعتماد ، اولین قدم است. در صورت امکان ، یک سرویس درجه تجاری را خریداری کنید تا بتوانید از پهنای باند پایدار تری استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که داده های واقعی شما به هیچ وجه قطع نشده و به خطر نمی افتند.

 

5- آموزش

شما در حال حاضر سازمان خود را به کار می گیرید و یا با پزشکان و پرستاران درجه یک کار می کنید ، بنابراین مرحله بعدی ارائه مهارت و دانش لازم برای این متخصصان مراقبت های بهداشتی است تا بتوانند به بهترین نحو از فناوری جدید telemedicine خود در عملیات روزانه استفاده کنند.

خوشبختانه ، آموزش تجهیزات بالینی پزشکی شامل نیازهای پیچیده ای نیست ، به خصوص اگر کارکنان شما با دستگاه های پزشکی اصلی و فن آوری ارتباطات مدرن آشنایی ندارند.

برای اطمینان از موفقیت طولانی مدت در برنامه های کلینیکی از راه دور ، دو نوع برنامه آموزشی وجود دارد: آموزش کاربر برای پزشکان و پرستاران ، و آموزش های فنی و نصب برای کارکنان IT. برنامه های آموزشی مانند اینها بسته به پیچیدگی تجهیزات ، تعداد کاربران و عوامل دیگر می تواند از 200 دلار تا 2000 دلار در هر سایت باشد. علاوه بر این ، انجمن تله مدیسین آمریکا منبع فوق العاده ای برای آموزش و آموزش است.

 

6. پشتیبانی

سرانجام ، افزایش اعتماد به اتصال به شبکه و فناوری اینترنت در دفتر شما بدان معنی است که شما باید از داشتن پشتیبانی کافی کارکنان IT اطمینان حاصل کنید که احتمالاً نگرانی بیشتری برای شیوه های كوچكتر كه ممكن است دارای بخش فناوری اطلاعات داخلی نباشند ، میباشد و ایده خوبی است که با فروشنده از راه دور خود صحبت کنید تا تعیین کنید که آیا خدمات نصب را ارائه می دهد ، و همچنین اینکه در صورت نداشتن کارکنان فناوری اطلاعات ، چه گزینه های پشتیبانی فنی در دسترس هستند.

با کمک متخصصان صنعت که در کنار شما و کارمندان کلینیک شما کار می کنند ، حرکت در مسیر پزشکی از راه دور می تواند بسیار آسان تر باشد.

 

منبع: amdtelemedicine

 

همچنین بخوانید:

مشاوره آنلاین; نعمتی بزرگ برای والدین با مشغله زیاد

کنترل از راه دور بیمار ، فناوری Telehealth و بازاری رو به رشد

مشاوره آنلاین چه معایب و مزایایی دارد؟

بالا