مشاوره آنلاین; نعمتی بزرگ برای والدین با مشغله زیاد

از آنجا که میدانید، پدر و مادر بودن می تواند دشوار باشد اما امروزه والدین بیش از هر زمان دیگری پرمشغله هستند و بر استفاده از حداکثرتوانایی خود تاکید دارند.در نتیجه، مشکلات روانی در میان والدین رایج است. به غیر از مسائل اجتماعی و یا کاری و خیلی از مشکلاتی که از کودکی در وجود فرد نشات میگیرد و موجب افسردگی و یا بیماری های روانی در فرد میشوددر طول زمان ممکن است اختلالات روانشناختی فراوانی درگیر فرد شود. بسیاری از والدینی که ما آنها را می شناسیم با تنهایی، افسردگی، اضطراب، و استرس و خستگی غیر عرف دست و پنجه نرم میکنند .با این حال، تعداد بسیار کمی از پدر و مادر ها ، به دنبال کمک برای حل این مشکلات هستند.برای اکثر والدین، ایده رفتن به جلسه درمان برای درمان اختلالی مانند اضطراب یا افسردگی غیر ممکن است  زیرا در کشور ما، اغلب مردم ترجیح می‌دهند مشکلاتشان را خودشان حل کنند تا اینکه با مشاوری در میان بگذارند. واقعاً چرا اغلب مردم تمایلی به استفاده از مشاوران روان‌شناسی و روانپزشکان ندارند؟ این موضوع علت‌های فراوانی دارد که آن‌ها را می‌توان به سه قسمت تقسیم نمود:

 

۱- ناآگاهی برخی از مشاورین نسبت به حرفة خود و نداشتن شرحِ وظایف درست برای یک مشاور مجرب.

۲- ناآگاهی و نداشتن باور مراجعه‌کننده برای مشورت و مشاورة خود.

۳- تصورات خرافی برخی مردم از رفتن نزد مشاور یا روان‌پزشک.

 

همانطور که میدانید،روان شناس و مشاور حیطه کاری شبیه به هم دارند، در واقع روان شناس اختلالات روان شناختی و مشکلات شخصیتی را درمان کرده و مشاور در زمینه‌های تحصیلی، ازدواج و انتخاب شغل به افراد کمک می‌کند همچنین در حیطه روانپزشکی مشاوره صورت نمی‌گیرد و روان پزشک، متخصص تجویز دارو برای درمان بیماری‌های مختلف روحی و روانی است و امروزه میتوان این خدمات را از روانشناسان و مشاوران به صورت آنلاین و بسیار سریع دریافت کرد.

 

مشاوره-انلاین

من فکر می کنم این ( مشاوره آنلاین ) گزینه ای است که تمام والدین با مشغله زیاد باید آن را در نظر بگیرند. این درمانی است که می تواند از یک گوشی هوشمند و یا یک لپ تاپ انجام شود، شاید حتی در حالی که بچه های شما زیر پای شما در حال بازی هستند. این درمانی است که مهم نیست شما در حال خواباندن کودک تان در آغوش خود باشید و یا در حال انجام کارهای روزانه تان هستید. این درمانی است که شما می توانید در مترو در مسیررسیدن به خانه ازمحل کار، و یا هنگام صرف ناهار آنرا انجام دهید . حتی اگر حس میکنید برای مشورت کردن و یا درد و دل کردن با مشاور و روانشناس احساس سختی در مراجعه حضوری دارید روش آنلاین (مشاوره آنلاین ) را انتخاب کنید.

 

این درمان است که با زندگی شما با فرزندانتان متناسب است، نه اینکه شما را از آن ها دور کند.

 

واقعیت این است که بسیاری از والدین سلامت روانی خود را نادیده می گیرند و این عدم سلامت روان به فرزندانشان قابل انتقال است و روی آنان تاثیر خواهد گذاشت و این قابل درک است. همین طور والدین نسل بعدی خود یعنی کودکان را پرورش میدهند و زندگی مدرن به ما اجازه نمی دهد زمان زیادی برای مراقبت از خود در نظر بگیریم. بسیاری از والدین احساس نمی کنند که درمان روان احتیاج است و ساده از کنار آن میگذرند.اما مراقبت از سلامت روان برای ما همه چیز است؛ والدین سالم وکامل شاید بزرگترین هدیه ای باشد که می توانیم به فرزندانمان بدهیم. درمان آنلاین یک روش ساده، قابل دسترس در همه جا و ارزان قیمت برای والدینی است که به سلامت روانی خود اهمیت می دهند .

 

همچنین بخوانید:

کنترل از راه دور بیمار ، فناوری Telehealth و بازاری رو به رشد

مشاوره آنلاین چه معایب و مزایایی دارد؟

دانستنی هایی راجب مشاوره روانشناسی آنلاین

 

بالا