مدرسه های مبتنی بر تله مدیسین ،حفظ سلامتی را اولویت معلمان و ارائه دهندگان قرار میدهند

برنامه های سلامت از راه دور مستقر در مدارس ، مربیان و ارائه دهندگان را از طریق فناوری به هم متصل می کند تا اطمینان حاصل شود که هر کودک شانس سلامتی و آموزش خوب را دارد.وقت آن است که موضوع دیگری را به برنامه درسی مدرسه اضافه کنیم  آن هم Telehealth است.

در تمام مدارس ، دفتر پرستار به یک ایستگاه بهداشت و درمان تبدیل شده و امکان دسترسی دانش آموزان درخواست کننده سلامت برای مشکلاتی همچون سرفه شدید ، اسهال،دل درد یا عفونت فراهم شده است که در صورت عدم توانایی درمان فرد بیمار وی به مطب پزشک و یا بیمارستان ارجاع داده میشود.

در برخی موارد ، این بستر همچنین امکان دسترسی به متخصصان را فراهم می کند و برای دانش آموزان با شرایط مزمن ،فرصتی برای مدیریت مراقبت از سلامت خود در مدرسه ایجاد میشود  یا به مدارس این امکان را می دهد تا دانش آموزانی را که با مسائل مربوط به بهداشت رفتاری دچار هستند را  به منابع صحیح وصل کند و این امر بصورت حضوری یا از طریق یک پلت فرم بازدید مجازی قابل انجام است.

 

 مشارکت با ارائه دهنده Telehealth

در حالی که برخی از برنامه های مشاوره از راه دور مستقر در مدارس بصورت خانگی رشد می کند ، برخی دیگر توسط شرکت های Telhealth هماهنگ می شوند. یکی از ارائه دهندگان جدید و بی نظیر در این بازار رو به رشد در هازل سلامت ، یک سازمان مستقر در سانفرانسیسکو در سال 2015 راه اندازی شد و اکنون تقریباً در نیمی از ایالت های آمریکا فعالیت می کند.

جاش گلومب ، مدیر عامل این شرکت گفت: "در بسیاری از ایالت ها ، بودجه مدرسه به حضور گره خورده است." وی گفت: "در برخی ایالت ها مانند کالیفرنیا ، این میزان می تواند بیش از 50 دلار در روز برای هر دانش آموز باشد. هازل به سالم ماندن دانش آموزان کمک می کند  که این امر به معنی کمبود غیبت دانش آموزان است. وقتی دانش آموزان قادر به بازگشت به کلاس باشند در حالی که مجبور بود برای یک نگرانی جزئی از سلامتی به خانه بروند،پیشرفتی برای مدارس محسوب میشود. "

وی گفت: "علاوه بر این ، ما به طور فعال با شرکت های بیمه و برنامه های پزشکی Medicaid برای تأمین بودجه این برنامه همکاری می کنیم. آنها توانایی ما در بهبود دسترسی به سلامت ، کاهش ویزیت های غیر ضروری در اورژانس و بهبود نتایج کلیدی بهداشت را فراهم کرده اند.."

همین طور برنامه های پزشکی از راه دوریک فرصت منحصر به فرد برای کمک به هماهنگی مراقبت هایی که در داخل و خارج از مدارس اتفاق می افتد ، است. اتصال پرستار مدرسه ، ارائه دهنده و خانواده این امکان را داده است که یک برنامه مراقبت قوی تر برای دانش آموز ایجاد شود.

در آن زمان ، بازپرداخت Medicaid به عنوان یک عنصر اصلی برای پایداری یک برنامه Telehealth در مدارس تلقی می شد.

همین طور این طرح کمکی برای دانش آموزان با خانواده های کم درامد است و وضعیت سلامت آنان را تامین میکند.

این طرح با هدف ایجاد سلامتی در تمام دانش آموزان،پرهیز از غیبت در کلاس های درسی ، حمایت فکری و بالینی و در نهایت پرورش صحیح دانش آموزان ایجاد شده است.

 

منبع: mhealthintelligence

 

همچنین بخوانید:

تکنولوژی سلامت سیار چه کاری برای ما انجام می دهد؟

سیستم مدیریت کلینیک به چه معناست؟

ویزیت بیماران از راه دور با کمک تله مدیسین

بالا