ایجاد تعامل با دانشجویان پزشکی در متاورس

مهم‌ترین مزیت متاورس این است که به افراد اجازه می‌دهد در حین گذراندن دوره‌های پزشکی آنلاین عملی، برخلاف آموزش یک طرفه فعلی، با یکدیگر تعامل داشته باشند. مراقبت های بهداشتی از آن در آموزش پزشکی برای آموزش شبیه سازی به جای انتشار دانش استفاده می کند. به عنوان مثال، مهارت‌ها و تعاملات پیشرفته دستی به فناوری اضافی در آموزش پزشکی مبتنی بر متاورس نیاز دارد که موفقیت‌آمیزتر است.

برای مثال، جراحی نه تنها به درک متاورس نیاز دارد، بلکه به استفاده از ابزارهایی نیز نیاز دارد که به توانایی‌های چنگ زدن ماهرانه نیاز دارند. این امر مستلزم استفاده از سخت افزار یا فناوری های ردیابی مناسب است. فناوری Metaverse باید به صورت فردی انعطاف پذیرتر و سازگارتر باشد.

از آنجایی که برنامه های متاورس هنوز در مرحله آزمایشی هستند، اعتبارسنجی آنها آسان نخواهد بود (تعیین کنید که آیا یک سیستم به طور منظم نتایجی ایجاد می کند که معیارهای از پیش تعیین شده را برآورده می کند و این را ثبت کنید). به جای محدود کردن دسترسی به متاورس، باید آن را گسترش داد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

استفاده بیشتر از واقعیت مجازی در آموزش پزشکی

تعداد فزاینده ای از پزشکان و متخصصان از واقعیت مجازی برای آموزش سایر پزشکان و کارکنان پزشکی استفاده می کنند. می توانید از واقعیت مجازی برای تقلید از عملیات اعمال شده در دنیای واقعی استفاده کنید. مشاهده جزئیات هر تعامل در صفحه نمایش دسکتاپ امکان پذیر است. شبکه‌های اینترنت اشیا، DLT، 6G یا حتی 10G، ربات‌ها، رابط‌های رایانه شخصی، هوش مصنوعی، ابر، لبه و محاسبات کوانتومی همگی در توسعه سیستم‌های VR، AR و MR که در تشخیص پزشکی، درمان و پیشگیری.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

اعمال جراحی با استفاده از واقعیت افزوده امکان پذیر شده است

همانطور که قبلاً از عملیات پزشکی استفاده می شد، واقعیت افزوده اکنون در جراحی های پیچیده تر مورد استفاده قرار می گیرد. چه برای برداشتن تومورهای خطرناک یا انجام یک جراحی پیچیده ستون فقرات، جراحان همیشه به دنبال روش‌های بهتری برای انجام کار هستند. در حالی که عملیات به کمک ربات قبلاً برای انجام رویه‌های پیچیده با دقت و انعطاف‌پذیری مورد استفاده قرار می‌گرفت، استفاده از رباتیک یک پیشرفت نسبتاً جدید بود.


همچنین بخوانید:

دسته‌بندی استارتاپ‌های سلامت که به تصمیم‌گیری در نظام سلامت کمک می‌کنند

صرفه جویی در زمان و هزینه با پرونده ی الکترونیک

مدیریت درمان و مراقبت

 

 

 

بالا