تلفن های هوشمند در ردگیری وضع سلامت به خوبی ابزارهای پوشیدنی هستند

اگر تصور می کنید که با پوشیدن یک دستبند سلامتی، دقت کار ردگیری وضع سلامت شما افزایش میابد، در اشتباهید. دانشگاه پنسیلوانیا نتیجه تحقیقی را منتشر کرده که نشان می دهد داده های حاصل از اپلیکیشن های تلفن های هوشمند در این حوزه، تنها اختلافی ۷ درصدی با داده های دسته اول و کاملا صحیح داشته اند.

در دستبندها و سایر پوشیدنی ها اما نتیجه متفاوت بود. برخی از آنها مانند Fitbit One و Zip دقت بالایی داشتند و سایرین حتی از تلفن های هوشمند هم عملکردی بدتر نشان داده اند. در این میان دستبندی مانند Nike Fuelband نیز وضعیتی میانه داشته است.

این به شما نمی گوید که عدم استفاده از همه گجت های پوشیدنی کاری صحیح است. این آزمایش تنها بر روی ۶ ابزار پوشیدنی و ساعت هوشمند انجام شده و گستره وسیعی از فعالیت ها را در بر گرفته است. همچنین وضعیت های خاصی نیز مورد آزمایش قرار گرفته اند که اندازه گیری آنها با کمک تلفن هوشمند اصلا کاربردی نبوده است.

شما احتمالا علاقه ای به دویدن با تلفن هوشمندتان ندارید؛ با این حال سرنخ ها نشان می دهند که تلفن هوشمندتان در ردگیری وضع سلامت شما، دقت کافی را در قیاس با دستبندهای سلامتی و ساعت های هوشمند دارد.

 

منبع: دیجیاتو

بالا