نرم افزار مدیریت مطب نوین طب

مطب و رو به راه کن !

اگه پزشک هستید یا اینکه توی کلینیک یا مطب کار می کنید حتما می دونید که چه درد سرایی رو باید تحمل کنید! چیزایی مثل تنظیم نوبت های پزشک و یا بدترش پزشک ها، بایگانی کردن پرونده بیمارا، حساب کتاب صندوق رو انجام دادن، پیدا کردن سوابق پزشکی یه بیمار خاص از بین پرونده های رو هم تلنبار شده ی بایگانی و هزار تا مشکل دیگه که خودتون ازشون با خبرید.

اما در عصر تکنولوژی که در اون هستیم! همه مشکلات با کامپیوتر قابل حله ! فقط کافیه نیاز مجموعه رو کاملا درک کرد و ابزاری که کار ها رو بشه باهاش سریع تر و دقیق تر انجام داد رو درست کرد. حالا ما هم این نیاز و کامل درک کردیم و نرم افزار مدیریت مطب جامعی رو طراحی کردیم که تمام اجزای اون با در نظر گرفتن نیاز های شما و مطابق میلتون، سفارشی سازی میشه تا بتونید همون طوری که الان کار ها رو روی کاغذ انجام میدید، خیلی راحت تر درون کامپیوتر یا گوشی تون انجامشون بدید.

 

  • با حساب کتاب کار کنید!

از طریق نرم افزار نوین طب میشه تمام کار های داخل کلینیک یا مطب رو  خیلی ساده و بدون پیچیدگی انجام داد و حساب ریز و درشت همه چی رو داشت.

 

  • زمان طلاست

استفاده کردن از نرم افزار  باعث میشه که خیلی از کارهاتون رو با سرعت چند برابر نسبت به حالت دستی انجام بدید و این باعث میشه که از زمان نهایت استفاده رو ببرید.

 

  • یک راه حل کاربردی

ما در نوین طب بیشترین تمرکزمون روی کاربردی بودن نرم افزار هستش، تا شما بتونید این نرم افزار رو جایگزینی قابل اطمینان برای انجام کارهاتون کنید و از این بابت ترسی نداشته باشید.

 

  • آستین بالا بزنید

بایگانی کردن فایل ها و پرونده های بیماران، تداخل توی نوبت های بیماران، به هم ریختن حساب و کتاب ها و  خیلی چیزای دیگه عواملی هستن که باعث به هم ریختن نظم مطب و درمانگاه میشن.

 

  • کنترل از راه دور

شما میتونید بر روی تمام قسمت های کلینیک یا درمانگاه مثل نوبت دهی بیماران، تعرفه ها، تخفیف ها، پرونده بیماران و خیلی قسمت های دیگه از هر نقطه و با هر نوع دستگاهی دسترسی داشته باشید و این اطلاعات رو ویرایش کنید.

 

چند ویژگی از نرم افزار نوین طب:

 

- حق کپی رایت محفوظ است!

ما برای هر کلینیک یا مطب، نرم افزار رو به صورت اختصاصی و متناسب با نیاز شما طراحی میکنیم و تمام کار هایی که به صورت سنتی و دستی انجام میدید رو به حالت دیجیتالی و آسون تر خود نرم افزار براتون انجام میده. کار هایی مثل محاسبه خودکار تعرفه خدمات و یاد آوری نوبت بیماران.

 

- کاغذ بازی تعطیل!

پرونده های کاغذی حجم زیادی داره و ممکنه از بین برن یا گم بشن! و همین طور پیدا کردن یه پرونده بین این همه کاغذ کار خیلی سخت و زمان بریه. با پرونده های دیجیتالی نرم افزار نوین طب علاوه بر این که همیشه به پرونده هاتون توی هر زمان و مکانی دسترسی دارید، می تونید اطلاعات، سوابق پزشکی و جزئیات پرونده رو ثبت و ویرایش کنید.

 

- آماده باش ۲۴ ساعته کلینیک!

نرم افزار نوین طب هر لحظه از شبانه روز میتونه برای بیماران نوبت رزرو کنه و اونا حتی میتونن هزینه نوبتشون رو همون لحظه به صورت اینترنتی پرداخت کنند و این نوبت رزرو شده با تمام جزئیات برای منشی یا مسئول کلینیک نمایش داده میشه.

 

- نبض کلینیک رو بگیرید !

از قسمت گزارش گیری نرم افزار نوین طب شما میتونید گزارش و آمار کاملی از نسخه ها ، فعالیت بیماران و ریتم کلیکلینیک و مطب داشته باشید و از طریق جدول و نمودار ها نگاه کلی یا جزئی به کارهاتون داشته باشید، همچنین شما میتونید گزارش گیری رو در یک بازه زمانی مشخصی انجام بدید.

 

- کلیدش تو جیبته!

صندوق داری و حساب و کتاب از قسمتای پیچیده و مشکل ساز هر مطب هستش! به همین خاطر تیم ما صندوق رو طوری طراحی کردن که شما به راحتی بتونید مبالغ پرداختی بیمار و حتی پول هایی که خود مطب به بیمار پس میده رو ثبت کنید!

 

- دکتر خوش خط!

مشکل نسخه های کاغذی اینه که پیدا کردنشون بعد از یه مدت خیلی سخته میشه به همین خاطر ما نسخه الکترونیکی رو طراحی کردیم تا همیشه مثل روز اول سالم باشند و همچنین پزشک ها بتونن با راحتی و حوصله بیشتری نسخه تجویز کنند. مزیت دیگه این کار اینه که این نسخه ها بدون اینکه فضایی رو  اِشغال کنند، همیشه در دسترس شما هستند.

 

نرم افزار نوین طب

مناسب برای هر نوع کلینیک، مطب و درمانگاه

شما میتونید این نرم افزار را بسته به نوع فعالیتتون، در پکیج های مختلف خریداری کنید!

 

منبع: novinteb

 

بالا