ویژگی بیمارانی که از طریق eVisits به جای مراجعه به مراکز بهداشتی به دنبال دریافت خدمات هستند،چیست؟

روندی رو به رشد است که بسیاری از ارتباط  پزشکان و بیماران نیاز به ملاقات حضوری ندارند. در دسترس بودن پورتال های اینترنتی امن، فرصتی برای eVisits آنلاین ایجاد می کند. افزایش تعداد سیستم های بهداشتی، eVisits را فراهم می کند و بسیاری برنامه های مراقبت بهداشتی برای درخواست کنندگان eVisits ارسال می شود. با این حال، تعداد کسانی که به دنبال مراقبت از طریق eVisit هستند، شناخته نشده است.

در چهار شیوه مراقبت های اولیه، ما از پرونده پزشکی الکترونیکی برای شناسایی تمام اعضای eVisits و مراجعه کنندگان حضوری برای سینوزیت و عفونت های دستگاه ادراری (UTI ها) بین ژانویه 2010 تا مه 2011 استفاده کردیم. ازمدارک پزشکی الکترونیکی ، ما اطلاعات لازم را در مورد جمعیت شناسی بیماران جمع آوری کردیم. جمعیت مورد مطالعه شامل 5،165 بودند که 9٪ از آهنا ویزیت بیماران سینوزیت از طریق  (eVisits)  و 2،954 ویزیت   UTI  که 3 % ویزیت eVisits    بودند.

در مدل های چند متغیره کنترل کننده نیز برای سایر عوامل بیمار، متغیرهایی که بیشترین ارتباط را با بیماران مبتلا به روش eVisit در مقایسه با ویزیت حضوری داشتند، سن 18-44 سال در برابر 65 سال و بالاتربود که سینوزیت، نسبت شانس 1.65 [2.81 0.97[ UTI 2.97 [1.03-8.62] و مسافت پیمایش طولانی تر به کلینیک (> 10 مایل از خانه بیمار به کلینیک در مقابل 0-5 مایل: سینوزیت، نسبت شانس 6.54 [4.68-9.16]؛ ، UTI نسبت شانس 3.25 [1.74-6.07]) که این روند شاخص بیشتر و چشمم گیری در قبال افزایش تعداد عضو eVisits نداشت.

 

نتیجه گیری: در این چهار شیوه مراقبت اولیه برای سینوزیت و UTI ، eVisits تقریبا 7٪ بازدیدکننده داشته است. eVisits معمولا جمعیت جدیدی از بیماران را جذب می کند که ممکن است به دلایلی از جمله راحتی ارتباط از eVisits استفاده کنند.

 

بالا