چهار دلیل برتر برای جایگزینی EMR

جایگزینی EMR مطمئناً یک پروژه مختل کننده است ، اما چند دلیل وجود دارد که برخی از سازمان های بهداشت و درمان می خواهند این کار را انجام دهند.این امر ، نه تنها به سرمایه گذاری مالی نیاز دارد ، بلکه حتی یک سابقه پزشکی الکترونیکی (EMR) شامل بازآموزی کارکنان ، انتقال داده ها و مسائل فنی بالقوه است. با این وجود دلایل قانع کننده ای برای دور شدن از EMR های فعلی موجود  و روی آوردن به شبکه جهانی جدید ، وجود دارد  از جمله عملکرد نامناسب سیستم ، عدم صدور گواهینامه و عدم عملکرد حساس و دقیق!

با وجود تغییرات مداوم در مراقبت های بهداشتی در مورد مدل های پرداخت مبتنی بر نتیجه ، نیازهای فزاینده ای برای سلامت جمعیت ، تقاضای مشارکت بیشتر بیمار و تمایل به استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها وجود دارد.

 

1. جایگزینی EMR مبتنی بر بیمار و سرور با یک بستر ابری

روند رو به رشدی در مورد پذیرش برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر وجود دارد. مزیت عدم مدیریت نرم افزار ، سرورها ، پشتیبان گیری و سایر مؤلفه های مورد نیاز EMR برای اقدامات پزشکی جذاب است.

یکی دیگر از دلایل جذاب برای در نظر گرفتن یک EMR مبتنی بر ابر ، رابط کاربری مدرن و تجربیات تعاملی متناسب با موبایل به صورت بسیار غنی است که میزبان سیستم عامل های EMR - مانند Athenahealth ، Practice Fusion و DrChrono - هستند. سازمان ها می توانند این پیشنهادات را در زمان بسیار کمتری نسبت به EMR سنتی به کار گیرند و نیاز به مشارکت IT بسیار کمی دارند و هزینه های پیش رو و پیچیدگی را به حداقل می رسانند.

 

2. پیشی گرفتن EMR موجود در زمان رشد

یکی دیگر از دلایل عمده گروههای پزشکی برای در نظر گرفتن جایگزینی EMR ، افزایش سطح سکوی آنها است. پزشكان تازه کار یا منفرد ممكن است با محصول هایی از جمله AltaPoint یا Lytech برای دسترسی به پرونده بیماران شروع به کار کرده باشند ، احتمالاً در جاهایی نیز به چشم می آیند كه با پزشكان متعدد به عمل های دست آوردهای بزرگتری می رسند. تمایل به جایگزینی این سیستم ها ناشی از عدم عملکرد پیشرفته آنها در زمینه گزارش ، تجزیه و تحلیل ، برنامه های تلفن همراه و مدیریت بهداشت جمعیت بسیار زیاد به چشم میخورد.

 

3- ترکیب ابزارهای جداگانه در یک بستر EMR

مطمئناً در مورد اقدامات پزشکی ، پرونده های پزشکی ، صورتحساب و برنامه ریزی ، در یک بستر EMR کار می کنند. اکنون ، تقاضای فزاینده ای برای سیستم های سلامت جمعیت و مشارکت بیماران در حال افزایش است تا با آن ابزارها همه در یک سیستم ترکیب شوند. روشها به دنبال فروشگاه های یک مرحله ای هستند تا تمام نیازهای کاربردی خود را دریافت کنند. برخی از محصولاتی که بسیاری از این قابلیت ها را در یک بستر دارند شامل NextGen ، Athenahealth ، Epic و eClinicalWorks می شوند.

 

4- ادغام و کسب اقدامات پزشکی

ادغام و کسب نیز یک روند در بین اقدامات مراقبت های بهداشتی است که می تواند به جایگزینی EMR منجر شود. بیمارستان ها دیگر تنها کسانی نیستند که به دنبال دستیابی به توسعه شبکه های خود هستند. چندین گروه پزشکی مستقل نیز با دستیابی به کارهای کوچکتر در تخصص های خود ، همین کار را انجام می دهند.

 

منبع: searchhealthit.techtarget

 

همچنین بخوانید:

سلامت دیجیتال چیست؟

9 سایت پزشکی که هر پزشکی باید راجع به آن بداند

آینده ی شگفت انگیز دندان پزشکی و بهداشت دهان و دندان

بالا