CMS خدمات مقدماتی مدیکر را برای مبارزه با کورنا گسترش می دهد

از این پس خدمات پس زمینه مدیکر برای افراد ذی نفع مدیکر گسترش می یابد و اجرای HIPAA  کاهش میابد ، آخرین اقدام برای مبارزه با همه گیری کروناویروس همین است.این برنامه برای ویزیت های تلفنی در مطب و بیمارستان و شامل طیف گسترده ای از ارائه دهندگان از جمله پزشکان ،پرستار ان، روانشناسان بالینی و مددکاران اجتماعی تا بیمارستانها می پردازد. ویزیت های از راه دور به همان مبلغ مراجعه حضوری بازپرداخت می شود.

سما ورما ، مدیر CMS گفت: "این خدمات همچنین می توانند در تنظیمات مختلفی از جمله خانه سالمندان ، بخش های سرپایی بیمارستان و موارد دیگر ارائه شوند."

HHS همچنین به طور موقت برخی از الزامات HIPAA را آرام خواهد کرد تا پزشکان بتوانند از طریق تلفن های شخصی خود خدمات تلفنی را ارائه دهند و از اختیارات لازم برای اجرای کپی ها استفاده کنند "بنابراین در هزینه آن مانعی نخواهد بود." دفتر حقوق مدنی HHS به ارائه دهندگان این امکان را می دهد تا خدمات مقدماتی را برای هر هدف تشخیصی یا درمانی ارائه دهند ، حتی به COVID-19 ربطی ندارد تا مادامی که این کار را "با حسن نیت" انجام دهند.

مقامات این طرح امیدوارند که افزایش ویزیت از راه دور باعث کاهش در معرض قرار گرفتن کورونا ویروس و کند شدن شیوع بیماری شود. بزرگسالان مسن نسبت به بزرگسالان و کودکان در برابر COVID-19 آسیب پذیرتر هستند.

خدمات تلفنی پیش از این فقط در صورت دریافت خدمات مراقبت از راه دور در یک کلینیک ، بیمارستان یا سایر مراکز درمانی  در دسترس دانش آموزان روستایی مدیکر قرار گرفتند زیرا آنها نمی توانند خدمات تلفنی را از خانه دریافت کنند.

 

Medicare دارای سه نوع خدمات اساسی از راه دور: خدمات ویزیت پزشکی مدیکر ، بازرسی مجازی و ویزیت الکترونیکی است.

 

CMS ، ویزیت های مربوط به مراقبتهای پزشکی Medicare را مانند ویزیت های حضوری می داند ، و آنها نیاز به برقراری ارتباط بصورت واقعی بین ارائه دهندگان و بیماران با استفاده از صدا و تصویر دارند.

بررسی های مجازی ارتباطات مختصری بین پزشکان و بیماران مانند پیام رسانی است. ارائه دهندگان می توانند با استفاده از طیف وسیعی از ارتباطات ، پاسخ بیماران را بدهند ، زیرا به توانایی صدا و فیلم نیاز ندارند. CMS پیش بینی می کند که بیماران ، بیشتر میتوانند موارد بازرسی مجازی را از طریق ایمیل به پزشک مراقبت های اولیه خود شروع کنند.

ویزیت های الکترونیکی شامل مراقبت هایی است که از طریق درگاه بیمار انجام می شود ، و این امر به ارائه دهندگان نیاز دارد تا رابطه ای پیشین با یک ذینفع مدیکر داشته باشند. تنظیمات ، از جمله خانه سالمندان ، بخش های سرپایی بیمارستان و ...

 

منبع: modernhealthcare

 

همچنین بخوانید:

آیا امیدوارید با پزشکتان از طریق تله مدیسین ارتباط برقرار کنید؟ آخرین اطلاعیه را بخوانید

کارکرد هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی دیجیتال و عمل های از راه دور

مراقبت‌های پزشکی و نظارت از راه دور

بالا