بهترین نرم افزارهای تله مدیسین سال 2020

نرم افزار Telemedicine به پزشکان این امکان را می دهد تا از طریق لینک ویدیویی به بیماران آنان را ویزیت کنند ، که می تواند برای جمعیت روستایی بسیار پراکنده بسیار مفید باشد. در چنین شرایطی ، مسافرت برای ویزیت و درمان می تواند برای بیماران با شرایط بهداشتی موجود دشوار و حتی خطرناک باشد.

تحولات فناوری اطلاعات و فناوری تلفن همراه بدان معنی است که سیستم عامل های نرم افزار telemedicine بسیار در دسترس و مفید شده اند ، و به خصوص در نظارت بر بیماران با شرایط موجود ، حتی از راه دور ، بسیار مفید هستند.

گاهی اوقات نرم افزار telemedicine به عنوان یک بستر مستقل ارائه می شود ، اما این روزها غیر معمولی نیست که آن را نیز در نرم افزار مدیریت پزشکی موجود (PM) ارائه دهید.

با این حال ، حتی سیستم عامل های پزشکی از راه دور مستقل اغلب به راحتی با سایر نرم افزارهای پزشکی ، مانند پرونده الکترونیکی سلامت (EHR) یا الکترونیک پزشکی (EMR) ، به راحتی کار می کنند تا کار با پرونده بیماران راحت تر باشد ، و تشخیص و درمان بیماری ها آسان تر می شود.

ادغام در اینجا متوقف نمی شود ، و نرم افزار خوب پزشکی از راه دور معمولاً قادر خواهد بود با سیستم عامل های صدور صورتحساب پزشکی به خوبی کار کند ، تا اطمینان حاصل شود که بیماران و بیمه شدگان به درستی صورتحسابشان انجام می شود و پرداخت هایی نیز انجام می شود.

نتیجه این که هر کدام از بسترهای پزشکی که انتخاب کنید ، باید بتواند با نرم افزارهای خدمات پزشکی موجود که قبلاً مورد استفاده قرار گرفته است ، به خوبی کار کند.

بنابراین در اینجا بهترین موارد نرم افزار telemedicine ارائه می دهیم ، همچنین پیشنهاداتی را در نظر می گیریم.

 

بهترین نرم افزارهای تله مدیسین امسال در یک نگاه:

  1. Doxy.me
  2. AMC Health
  3. swyMed
  4. Teladoc
  5. Mend

 

Doxy Me

Doxy.me یک نرم افزار ساده ، ایمن پزشکی از راه دور است. هیچ نرم افزاری ساده تر از آن نیست و معمولاً می تواند با نرم افزار EHR (Electronic Health Records) یا PM (Practice Management) ادغام شود. بزرگترین نکته فروش این است که استفاده از آن برای ارتباطات نامحدود پیام  صوتی و تصویری رایگان است و آن را به ابزاری ارزشمند برای بسیاری از شیوه ها تبدیل می کند.

این کلینیک ویژگی های دیگری را در زمینه مدیریت ، امنیت و ارتقاء به کار خود اضافه می کند. به عنوان مثال ، این امکان را برای تماس گروهی ، ضبط عکس و اشتراک گذاری صفحه و همچنین اشتراک فایل فراهم می کند. همچنین می توانید از طریق برنامه پرداخت را انجام دهید و یک حساب کاربری اختصاصی داشته باشید. همچنین گزارش های ماهانه استفاده ، مواد بازاریابی و امکان خود میزبانی برنامه و اجرای آن از طریق دامنه شخصی شما نیز وجود دارد.نسخه رایگان نرم افزار تحت قوانین هیپا نیست اما نسخه های پولی این قوانین را رعایت میکند.

 

AMC Health

AMC Health از نرم افزارهای پیشرفته پزشکی از راه دور است که به عنوان بخشی از نظارت بر سلامت و هماهنگی مراقبت ، کنفرانس مجازی بین پزشکان و بیمارانشان را فراهم می کند. همچنین شامل ردیابی و اتصال بلوتوث است که به دستگاههای از راه دور امکان ارسال داده های بیومتریک را می دهد ، که می تواند توسط بیمار یا یک مراقب ارائه شود.

این نرم افزار امکان می دهد تا مراحل شخصی سازی بیمار با خلاصه داشبورد که در زمان واقعی اجرا می شود ، انجام ارزیابی های اولیه ، تنظیمات راهنمایی و داروها را اسان شود. علاوه بر این داده ها را می توان در گردش کار پیکربندی کرد. گزینه بلوتوث همچنین می تواند تعدادی از دستگاه ها از راه دور مورد استفاده قرار دهد ، مانند مقیاس های بی سیم ، مانیتور فشار خون و اکسید خون ، آداپتورهای گلوکومتر ، دماسنج و موارد دیگر.

 

swyMed

swyMed نرم افزاری از راه دور برای برنامه های پیراپزشکی جامعه ، برخوردهای اضطراری ، نظارت بر بهداشت بیمارستان و خانه را ارائه می دهد. آنها این کار را با ارائه راه حل های موبایل انجام می دهند که می تواند اتصالات با کیفیت بالا حتی از پهنای باند به حداقل 60 کیلوبیت در ثانیه را فراهم کند.این برنامه پیراپزشکی برای ارائه ارتباطات ویدئویی در زمان واقعی ساخته شده است و از نظارت بر بهداشت منزل به ویژه در مواردی که خطر بیشتری برای بستری وجود دارد پشتیبانی می کند.

سیستم بهداشت و درمان یکپارچه موبایل (MIH) به منظور ارائه اطلاعات به اولین پاسخ دهندگان در صحنه اضطراری در محل یا حتی در سفر بیمارستان ساخته شده است. swyMed می تواند دوربین و عینک ویژه ای را مجهز به میکروفون و فیلمبرداری ویدئویی ارائه دهد که می تواند در هر مکانی با آن ادغام شود. swyMed همچنین می تواند ارزیابی از راه دور بیمار (RPE) ، Telestroke همراه ، نظارت بر انتقال در کودکان و ریسک بالا را پوشش دهد.

 

Teladoc

Teladoc یک راه حل کامل  پزشکی از راه دور است ، و همچنین به عنوان راهی مناسب برای دسترسی بیماران به شبکه ملی پزشکان در نظر گرفته شده است. اگرچه بیماران می توانند از دسک تاپ برای دسترسی به سوابق خود استفاده کنند ، اما برای دسترسی به Teladoc فقط به یک برنامه تلفن نیاز دارند که به آنها امکان می دهد تا در مورد بیماری های روتین و مسائل بهداشتی با یک متخصص پزشکی صحبت کنند.

برای پزشکان ، این بدان معنی است که آنها می توانند فعالیت خود را گسترش دهند و یا با قرار دادن خود در دسترس بیمارانی که از شبکه استفاده می کنند ، به یک الگوی کاری انعطاف پذیر تر تغییر کنند. این بدان معناست که روابط بیمار به معنای طولانی مدت نیست و به اندازه اطمینان از دسترسی شخص برای گوش دادن و مشاوره در مورد نگرانی های آنها است. پزشکان می توانند از طریق دسک تاپ یا برنامه تلفن همراه به این سرویس دسترسی داشته باشند و فقط یک سیگنال تلفن همراه نیاز دارند.

این خدمات به مراقبت های غیر اضطراری کاملاً مرتبط است و فقط می توان از نسخه های معمول برای داروهایی مانند آنتی بیوتیک ها ، ضد هیستامین ها یا داروهای جزئی برای رفتاری استفاده کرد. مواد کنترل نشده از طریق سیستم قابل تجویز نیستند و تماس های اضطراری باید به یک کلینیک یا بیمارستان اختصاصی منتقل شود.

 

Mend

مند یک مجموعه کامل پزشکی از راه دور است که بطور خاص قصد دارد با کاهش حجم قرارهای از دست رفته ، بهره وری و سودآوری را افزایش دهد. این کار با افزودن یادآوری قرار ویزیت با استفاده از پیام کوتاه ، فرم های آنلاین و برنامه ریزی خود بیمار انجام می شود .البته امکان تماس صوتی و تصویری را نیز ارائه می دهد ، اما تعدادی از فرآیندهای خودکار را نیز شامل می شود تا به افزایش گردش کار و بهره وری کمک کند ، به ویژه با کاهش تعداد ابزارها و صفحه های مورد نیاز برای استفاده. ویژگی دیگر این است که تعدادی از گزینه های نظرسنجی را شامل می شود ، بنابراین می توانید هرگونه نقص احتمالی در نحوه برخورد کلینیک شما با بیماران را کشف کنید و با انجام هرگونه بینش ، احتمال بررسی های بد را که می تواند به طور بالقوه آسیب زا باشد ، کاهش دهید.

 

خدمات نرم افزاری بیشتر پزشکی از راه دور

در واقع تعدادی از گزینه های پزشکی از راه دور را بررسی کردیم که به عنوان بخشی از مجموعه خدمات ارائه دهنده خدمات پزشکی یا به عنوان یک راه حل مستقل در دسترس هستند. در اینجا ما به برخی از گزینه های اضافی دیگرر که ارزش توجه را دارند، بررسی خواهیم کرد:

 

AdvancedTelemedicine یک سرویس از غول نرم افزار پزشکی AdvancedMD است که داشبورد قرار ملاقات ها ، برنامه ریزی یک کلیک EHR و البته رابط کنفرانس را در اختیار شما قرار می دهد. در حالی که این شرکت مجموعه کاملی از خدمات نرم افزاری پزشکی را ارائه می دهد ، گزینه telemedicine می تواند به صورت مستقل یا با سایر خدمات AdvancedMD یکپارچه شود.

 

Acetiam Connect یک راه حل از راه دور است که شامل کنفرانس های ویدئویی ، بیننده تشخیصی و همچنین تبادل داده های سلامتی ، فرای ویژگی های مورد انتظار معمول برنامه ریزی ، آمار و صورتحساب است. با این حال ، هیچ قیمت گذاری مقرون به صرفه ارائه نشده است ، بنابراین شما نیاز به تماس و صحبت با Acetiam دارید.

 

PhysicianVisit از ServicesDot.com یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه های Android یا iOS برای جلسات پزشکی پزشکی است و به پزشک متخصص اجازه می دهد تا کنفرانس و همچنین اسناد را به اشتراک بگذارد و یادداشت کند. در حالی که برنامه برای بارگیری و استفاده از بیماران رایگان است ، برای ارائه دهندگان خدمات آن ماهانه 59 دلار هزینه دارد ، هر چند که مدت قرارداد بستن در آن وجود ندارد.

 

thera-LINK یک سرویس مستقل از راه دور است که امکان می دهد طیف وسیعی از گزینه ها از جمله لینک ویدیویی و پیام رسانی به طور خاص در اختیار ارائه دهندگان بهداشت روان و رفتاری قرار گیرد. این کار شامل گروهی از جلسات ویدئویی خانوادگی ، پیام رسانی ایمن و همچنین برنامه ریزی ، دروازه پرداخت و همچنین امکان اختصاص یادداشت های جلسه و مشتری می باشد. قیمت گذاری از 30 دلار در هر ماه تا 5 جلسه شروع می شود.

 

Thera Platform بسته های نرم افزاری کنفرانس ویدیویی سازگار با HIPAA را ارائه می دهد و بسته نرم افزاری برای مدیریت تمرین را ارائه می دهد. بسته اصلی از 29 دلار در هر ماه جلسات نامحدود و مشتریانی را برای کنفرانس ویدیویی فراهم می کند ، اما برای 39 دلار در هر ماه طیف گسترده ای از ویژگی های اضافی از جمله تخته وایت برد تعاملی ، نمایش فیلم ، اشتراک صفحه و همچنین مستندات و ویژگی های یادداشت برداری در دسترس قرار می گیرد. .

 

منبع: techradar

 

همچنین بخوانید:

استفاده از فناوری مراقبت سلامت از راه دور، برای هماهنگی مراقبت در هنگام فجایع

پزشکی از راه دور و مراقبت های مجازی: تعریف ها و تفاوت ها

تله مدیسین و بحران ویروس کرونا: بررسی موضوعات حقوقی اصلی برای ارائه دهندگان

بالا