تله مدیسین و بحران ویروس کرونا: بررسی موضوعات حقوقی اصلی برای ارائه دهندگان

به اختصار

وضعیت: همزمان با شیوع بیماری کرونا (COVID-19) ، سکوهای پزشکی از راه دور به صورت ایده آل برای هماهنگی مراقبت و به حداقل رساندن قرار گرفتن در مشکلات ، در حال افزایش پیشبرد دسترسی به مراقبت هستند.

عمل: قوانین و مقررات فدرال و ایالت ها در سالهای اخیر پیشرفت کرده اند تا در پذیرش و استفاده بیشتر از خدمات پزشکی از راه دور استفاده شود.

نگاه به آینده:ارائه دهندگان باید برای ارزیابی بیماران علامت دار در معرض خطر ویرووس  و همچنین تراریختن و مدیریت بیماران در صورت لزوم ، از سیستم عامل های پزشکی از راه دور استفاده کنند. با انجام این کار ، ارائه دهندگان باید آمادگی خود را برای رسیدگی به مجموعه ای از موضوعات اصلی قانونی و نظارتی برای مدیریت انطباق ، گزینه های بازپرداخت و ترتیبات قراردادی برای ارائه خدمات از راه دور ارائه دهند.

 

در حالی که دولت ها و سازمان های مراقبت های بهداشتی در سطح جهان برای جلوگیری از COVID-19 تلاش می کنند ، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در تلاش هستند تا بر شیوع گسترده گسترده ای آماده شوند ، افزایش حجم بیمار که می تواند واحدهای مراقبت بیمارستانی و زنجیره های تأمین تجهیزات پزشکی را تحت فشار قرار دهد ،پیش بینی می شود. به عنوان یکی از این اقدامات مقدماتی ، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی شروع به بررسی سیستم های پزشکی از راه دور برای درگیری با بیماران آلوده بالقوه کرده اند. سیستم عامل های Telemedicine به طور ایده آل برای مراقبت از افراد با قرار گرفتن در معرض بیماری های عفونی نظیر COVID-19 و قوانین و مقررات فدرال و ایالتی در سال ها و ماه های اخیر پیشرفت کرده اند تا تسهیل در پذیرش و استفاده بیشتر از خدمات پزشکی از راه دور باشد. با این وجود ، باید این موضوع که چه میزان در سیستم های جدید پزشکی از راه دور ، مجموعه ای از موضوعات حقوقی ، نظارتی و پیمانکاری وجود دارد که ارائه دهندگان باید در طول برنامه ریزی و اجرای آنها مدنظر داشته باشند،تعیین شود.

 

تله مدیسین و COVID-19

با توجه به اینکه از راه دور می توان چندین نیاز موقعیتی منحصر به فرد را در حین شیوع COVID-19 برطرف کرد ، مراکز کنترل بیماری ها ، چندین آژانس بهداشت عمومی دولتی و انجمن های صنعتی متعددی ، چشم انداز بیمارستان هایی را که از طریق پزشکی از راه دور به عنوان بخشی از سیستم های پاسخ کرونا استفاده می کنند ، تأیید کرده اند. Telemedicine به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد تا از راه دور به طور مؤثر و ایمن معاینه ، ویزیت ، تراریاژ بیماران را انجام دهند. این امر به ارائه دهندگان این امکان را می دهد تا ضمن دستیابی به مراقبت های با کیفیت ، مواجهه انسانی را کاهش دهند.

 

چشم انداز حقوقی و نظارتی Telemedicine

منظر قانونی و نظارتی مربوط به پزشکی از راه دور در طی چند سال و ماه گذشته به سرعت در حال تحول است. قوانین و مقررات در هر دو سطح فدرال و ایالتی بطور قابل توجهی گسترش یافته اند تا امکان استفاده بیشتر از سیستم عامل های پزشکی از راه دور برای ارائه خدمات بالینی فراهم شود. از جمله این تغییرات می توان به بازپرداخت خدمات از راه دور ، انجام الزامات فناوری ، اجرای رویکردهای جدید برای صدور مجوز و اعتبارنامه و اجرای قوانین نظارت مربوط به ارائه دهندگان غیر پزشک اشاره کرد. قانون گذاران همچنین قوانین و مقررات مهم دیگر را برای تسهیل در پذیرش بیشتر پزشکی از راه دور را گسترش داده اند. همین طور در جبهه بازپرداخت ، هر دو Medicare و Medicaid به طور فزاینده بازپرداخت از راه دور را افزایش داده اند تا مجموعه گسترده ای از خدمات و شرایط مراقبت از بیمار را شامل شود. Medicare Advantage هم همین کار را کرده است .

با ادامه شیوع COVID-19 ، سکوهای پزشکی برای هماهنگی مراقبت و به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض ویرووسو همچنین گسترش دسترسی به مراقبتها واقع شده اند. در حالی که قوانین Telemedicine فدرال و ایالتی در سالهای اخیر پیشرفت کرده اند ، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید انواع موضوعات اصلی قانونی و نظارتی را برای مدیریت انطباق ، گزینه های بازپرداخت و ترتیبات قراردادی برای ارائه خدمات از راه دور ارزیابی کنند.

 

سه راه حل اصلی

- تله مدیسین برای رفع برخی از نیازهای بیمار و سیستم مراقبت های بهداشتی مربوط به شیوع COVID-19 مداوم مناسب است.

- قانون گذاران و آژانس های قانون ایالتی و فدرال، قوانین و مقررات را در سال ها و ماه های اخیر گسترش داده و آرامش بخشیده اند تا تصویب و استفاده هر چه بیشتر از سکوهای تله مدیسین را تسهیل کنند.

- درمورد اینکه چگونه پیاده سازی سیستم های پزشکی از راه دور در سیستم های پاسخ COVID-19 اجرایی شود، ارائه دهندگان باید مجموعه ای از موضوعات قانونی ، نظارتی و پیمانکاری را در نظر بگیرند.

 

منبع: jonesday

 

همچنین بخوانید:

نقش پزشکی از راه دور، در زمان شیوع بیماری‌های فراگیر

سیستم نظارت از راه دور بیمار

هوش مصنوعی و تله مدیسین خطر ابتلا افراد به کرونا ویروس را ارزیابی می‌کنند و افراد را از ابتلا بازمیدارند

بالا