همانطور که کادر بهداشت و درمان به سمت تله مدیسین میروند ، فرصت های شغلی بیشتری برای دیگران نیز ظهور میکند

پیشرفت در هزینه های بهداشت عمومی ، افزایش تمرکز بر مدیریت مالی بهتر ، افزایش آگاهی سلامت مصرف کننده ، پیگیری پاسخ سریع ، مراقبت با کیفیت و اهمین در دسترس بودن واحد مراقبت های بهداشتی ، همه با گسترش فناوری منجر به خارج شدن محدودیت های بهداشتی شده است. با استفاده از فن آوری های دیجیتال ، بیمارستان ها به سمت تغییر پارادایم حرکت می کنند.

پیشرفت های فن آوری جدید منجر به رشد چشمگیر مشارکت های دولتی و خصوصی ، ویزیت ها ، تولید تجهیزات پزشکی جدید ، ابزارهای تحلیلی پزشکی شده و همچنین باعث گشودن همزمان درهای فرصت های شغلی جدید با رشد سریع در بخش HIT شده است.

دانشجویان و متخصصان با علاقه مضاعف به فناوری اطلاعات و پزشکی  یا علوم بهداشتی ، امکان شغلی زیادی در این زمینه دارندارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اکنون با تغییر روش های سنتی ارائه خدمات به ویزیت آنلاین با سوابق دیجیتالی ، نظارت آنلاین ، اتوماسیون گردش کار ، پزشکی از راه دور و اقدامات مبتنی بر تلفن همراه روبرو هستند. این امر اطمینان از افزایش وابستگی به متخصصان HIT در انواع تنظیمات پزشکی و غیرپزشکی را تضمین کرده است. مسئولیت های شغلی شامل انبوهی از وظایف از بهینه سازی سیستم های جدید تا تهیه آموزش ، اسناد ، نگهداری ، عیب یابی ، جمع آوری نیازها و طراحی است.

افراد حرفه ای در HIT نیاز به فراگیری علوم کامپیوتر ، مدیریت تجارت و دانش دامنه - مربوط به بیمارستان ها یا بهداشت عمومی ، دانش گردش کار ارائه خدمات بهداشتی ، حل مسئله و تفکر انتقادی ، قابلیت های تحقیقات بازار ، ارتباط کلامی و کلامی قوی ، توجه به جزئیات و خدمات به مشتری ، تأمین نیازهای بخش داخلی و همچنین مشتریان بالینی و تجاری و کار گروهی همچنین توانایی یادگیری و انطباق را داشته باشند.

بیمارستان های دولتی در حال آماده سازی و حرکت به سمت دیجیتالی شدن هستند. زیرا دنیا به سمت مراقبت های بهداشتی دیجیتال و مقرون به صرفه حرکت می کند. پس از سالها پیشرفت ، ایمیل ها ، تماس های تلفنی ، گپ های ویدئویی و سایر برنامه های پزشکی از راه دور به تدریج برخی از ویزیت های حضوری تکمیل یا جایگزین می شوند ، دقیقاً مانند ارتباطات الکترونیکی و فناوری ، انقلابی در سایر خدمات مانند پرداخت مالیات ، رزرو سفر و بانکداری ایجاد کرده است.به دلیل چالش های ارائه شده از راه دور و مشکلات رفت و امد ، سال هاست که پزشکی از راه دور برای خدمات دهی به بیماران در مناطق روستایی استفاده می شود. با این حال ، با گسترش سریع اتصال بی سیم و پیشرفت در منابع فناوری همراه با تقاضای مصرف کننده برای کسب اطلاعات و ارتباطات بی واسطه ، می توانید انتظار داشته باشید که پزشکی از راه دور به پروتکل پزشکی رایج تری برای درمان ، نظارت و مدیریت سلامت بیمار به صورت بسیار سریع تبدیل شود.

پزشکی از راه دور امروزه و در آینده نقش زیادی در پزشکی دارد. برای بیماران ، دسترسی و سهولت بیشتر به متخصص ، افزایش صرفه جویی در وقت و در نهایت بهبود نتایج با استفاده از پزشکی از راه دور است. همچنین برای پزشکان ، توانایی دستیابی ، درمان و تأثیر بر سلامتی بیماران به صورت  گسترده ، ایجاد تمایزات بیمار محور و در نهایت ایجاد نتایج بهداشتی با کیفیت بالا میباشد. تأثیر اقتصادی و استفاده گسترده از پزشکی از راه دور هنوز نیاز به توجه دارد  اما پیش بینی می شود برای کل سیستم مراقبت های بهداشتی تأثیر مثبت داشته باشد.

 

همچنین بخوانید:

ارزش پزشکی از راه دور در چشم انداز مراقبت های بهداشتی امروز

مروری بر تله نفرولوژی

روند جدید فناوری در بهداشت و درمان و پزشکی از راه دور

بالا