Epazz DeskFlex کلینیک های مجازی متاورس را راه اندازی می کند، نسل بعدی پزشکی از راه دور برای پزشکان و مراکز مراقبت های بهداشتی

شیکاگو، 02 فوریه 2022 (GLOBE NEWSWIRE) - از طریق NewMediaWire – Epazz Inc. (OTC Pink: EPAZ، ارائه‌دهنده مأموریت حیاتی راه‌حل‌های متاورس، برنامه‌های موبایل ارز دیجیتال بلاک چین و راه‌حل‌های نرم‌افزار کسب‌وکار مبتنی بر ابر، امروز اعلام کرد که فناوری نرم افزاری شاخص آن، دفتر مجازی DeskFlex Metaverse، در حال توسعه کلینیک های مجازی است تا پزشکی از راه دور را به سطح بعدی برساند. کلینیک‌های مجازی DeskFlex Metaverse به پزشکان اجازه می‌دهد تا تصاویر سه‌بعدی بلادرنگ را برای انجام ارزیابی‌ها و مشاوره‌های بیمار به دست آورند، بنابراین برنامه‌های پزشکی از راه دور را ساده‌سازی و ارتقا می‌دهند.

دفتر مجازی DeskFlex Metaverse با ارائه کلینیک های مجازی به صنعت مراقبت های بهداشتی، از جمله برنامه های پزشکی از راه دور گسترش خواهد یافت. این فناوری به پزشکان این امکان را می دهد که بیماران را به صورت سه بعدی معاینه کنند، با آنها در زمان واقعی مشورت کنند و در مورد دوره های درمانی بحث کنند. این یک نسخه 3 بعدی از یک ,dcdj آنلاین است که در آن کاربران می توانند ژست ها و حرکات را در حین برقراری ارتباط با پزشکان ببینند، لمس کنند، بشنوند و احساس کنند، مانند ویزیت حضوری.

 

مراکز مراقبت های بهداشتی، مطب پزشکان، کلینیک ها و بیمارستان ها می توانند در نرم افزار DeskFlex Metaverse Virtual Clinics مشترک شوند و از برنامه کاربردی برای پزشکی از راه دور واقعیت افزوده استفاده کنند. پزشکان ممکن است به بیماران خود بگویند که از کلینیک مجازی برای معاینات منظم و قرار ملاقات های اضطراری استفاده کنند. DeskFlex عینک واقعیت مجازی Epazz Slims را برای بیماران ارسال می کند تا بتوانند به کلینیک های مجازی DeskFlex Metaverse دسترسی داشته باشند. بیماران می‌توانند عینک‌های واقعیت مجازی را برای مشاوره‌های ماهیانه بهداشتی خریداری کنند یا با استفاده از برچسب‌های برگشتی برای سرویس بهداشتی و استفاده مجدد، آن‌ها را بازگردانند.

 

Epazz برنامه کلینیک مجازی DeskFlex Metaverse را پس از راه اندازی دفتر مجازی Metaverse خود در سه ماهه دوم سال جاری منتشر خواهد کرد.

بنیانگذار، رئیس و مدیر عامل Epazz دکتر شان پاسلی گفت: هدف ما این است که فناوری خود را در خطوط تولید مختلف گسترش دهیم تا فرصت های زیادی برای جریان های درآمد اضافی ایجاد کنیم. ما معتقدیم که DeskFlex Metaverse Virtual Office و Epazz Slims را می توان به طرق مختلف مورد استفاده قرار داد.

Epazz Inc ارائه‌دهنده راه‌حل‌های متاورس، برنامه‌های موبایل ارز دیجیتال بلاک چین و راه‌حل‌های نرم‌افزار تجاری مبتنی بر ابر است. این شرکت نرم‌افزار مبتنی بر ابر راه‌حل‌های تجاری سفارشی را برای مشاغل، دولت‌ها، ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و موسسات تحصیلات تکمیلی ارائه می‌کند. Epazz در حال توسعه راه‌حل‌های تجاری متاورس است که افراد را قادر می‌سازد در زمان واقعی از طریق واقعیت مجازی با یکدیگر همکاری کنند و راه‌حل‌های تجاری خود را برای ادغام کامل با متاورس ارتقا دهند. Epazz عینک های هوشمند ارزان قیمتی را برای طراحی متاورس تولید خواهد کرد تا برای مدت طولانی استفاده سبک و راحت باشد. DeskFlex نرم افزار رزرو میز و دفاتر مجازی metaverse را ارائه می دهد.

 

 بندرگاه امن

بیانیه Safe Harbor تحت قانون اصلاحات دعوی حقوقی اوراق بهادار خصوصی در سال 1995: برخی از اظهارات مندرج در این بیانیه مطبوعاتی بیانیه های آینده نگر به معنای قانون اصلاحات دعوی حقوقی اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 هستند. اظهارات آینده نگر به طور کلی می تواند باشد. با استفاده از زبان آینده‌نگر، مانند ممکن است، انتظار، قصد، برآورد، پیش‌بینی، باور،ادامه، منفی آن یا اصطلاحات مشابه مشخص می‌شود. این گونه اظهارات آینده نگر در معرض خطرات، عدم قطعیت ها و سایر عواملی است که می تواند باعث شود نتایج واقعی با نتایج آتی یا آنچه که در چنین اظهارات آینده نگری مستلزم آن است متفاوت باشد. به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود که هرگونه اظهارات آینده‌نگر تضمینی برای عملکرد آتی نیست، و نتایج واقعی ممکن است با آنچه که در چنین اظهارات آینده‌نگر در نظر گرفته می‌شود تفاوت اساسی داشته باشد. Epazz Inc. هیچ تعهدی ندارد و هیچ قصدی برای به روز رسانی اظهارات آینده نگر ندارد. این شرکت هیچ تعهدی برای به روز رسانی یا تصحیح اطلاعات تهیه شده توسط اشخاص ثالث که هزینه آن توسط Epazz Inc پرداخت نشده است ندارد. و پرونده های بازارهای فرابورس آن، که حاوی اطلاعات تجاری کلی در مورد عملیات شرکت، نتایج عملیات و خطرات مرتبط با شرکت و عملیات آن است.

 

منبع: morningstar

 

همچنین بخوانید:

بهترین اپ های پزشکی از راه دور در سال 2022

آیا متاورس آینده سلامت است؟

آینده مراقبت از سلامت از راه دور در سال 2022: همراهی با سامسونگ و مدیران شریک

بالا