ارائه مراقبت های بهداشتی از راه دور در طول همه گیری کرونا

برای محافظت از بیماران و ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی در برابر انتقال COVID-19، ما خدمات بهداشتی از راه دوررا از جمله نسخه‌نویسی الکترونیکی را با ردیابی سریع و تحویل داروها در خانه به افراد آسیب‌پذیر، پشتیبانی کرده‌ایم که به متخصصان سلامت امکان می دهد تا مراقبت از راه دور را ارائه دهند.

خدمات بهداشتی از راه دور

Telehealth نقش مهمی در تضمین تداوم مراقبت برای صدها هزار بیمار استرالیایی در طول همه‌گیری COVID-19 ایفا کرده است. این نرم افزار انعطاف پذیری بیشتری را برای مراقبت های بهداشتی ارائه کرده است، در حالی که از دسترسی جهانی Medicare پشتیبانی می کند.به عنوان بخشی از پاسخ ما به همه‌گیری COVID-19، ما دسترسی استرالیایی‌ها به سلامت از راه دور را در مارس 2020 گسترش دادیم تا خطر انتقال جامعه را کاهش دهیم. ما این کار را از طریق موارد موقت MBS از راه دور انجام دادیم.

در 16 ژانویه 2022 تغییرات موقتی را در برنامه مزایای Medicare اعلام کردیم. این تغییرات با هدف حمایت از جامعه و نظام سلامت از طریق این وضعیت اضطراری بهداشتی در حال تحول انجام می شود:

-ویزیت از راه دور طولانی‌تر GP (سطح C؛ بیش از 20 دقیقه) مجدداً معرفی شده‌اند و در سطح ملی در دسترس هستند تا نقاط مهم مشترک المنافع اعلام شده را هدف قرار دهند. شرایط عادی واجد شرایط بودن سلامت از راه دور و معافیت ها اعمال می شود. بیمارانی که به دلیل دستورات بهداشت عمومی در قرنطینه یا ایزوله هستند همچنان می‌توانند از هر پزشک عمومی به خدمات بهداشتی از راه دور دسترسی داشته باشند.

-اقلام MBS غیرمتخصص سلامت از راه دور (تلفن و ویدیو) برای بیمارانی که به صورت خصوصی در بیمارستان بستری می شوند تا مراقبت خود را ادامه دهند، برای مثال اگر پزشکشان مرخص شود، در دسترس است.

-خدمات از راه دور برای ویزیت های اولیه و پیچیده بعدی با پزشک متخصص و مشاور به بیماران کمک می کند تا مراقبت های تخصصی خصوصی را شروع کرده و ادامه دهند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

چه کسانی می توانند خدمات بهداشتی از راه دور دریافت کنند؟

خدمات بهداشتی از راه دور در سراسر کشور در دسترس است.

برای واجد شرایط بودن برای خدمات بهداشتی از راه دور، بیماران باید در 12 ماه قبل از خدمات بهداشتی از راه دور با پزشک عمومی خود یا پزشک عمومی دیگر در همان مطب مشاوره حضوری داشته باشند. برخی استثنائات محدود وجود دارد، از جمله بیمارانی که به دلیل دستورات بهداشت عمومی COVID-19 ایالتی یا منطقه ای در معرض انزوا یا قرنطینه هستند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

چه کسی می تواند خدمات بهداشتی از راه دور ارائه دهد؟

طیف وسیعی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند خدمات بهداشتی از راه دور را به بیماران ارائه دهند. از جمله:

پزشکان عمومی

متخصصان و پزشکان مشاور

ارائه دهندگان سلامت متحد

متخصصان سلامت روان

پرستاران

MBS Online انواع متخصصان مراقبت های بهداشتی و خدماتی را که برای آنها تخفیف مدیکر وجود دارد فهرست می کند.

 

منبع: health

 

همچنین بخوانید:

تاثیر ویزیت از راه دور در بیماران پیوند اعضا

ادغام بهداشت از راه دور با سلامت رفتاری در سال 2022

مطب هوشمند به چه معناست؟

بالا