بهترین ارزهای دیجیتال در حوزه سلامت

ارزهای دیجیتال پزشکی برای انجام امورات خود با شرکت های بیمه و تامین مالی سنتی ارتباط برقرار کردن تا از تکنولوژی بلاک چین برای ارتقاء سلامت و رفاه عمومی بهرمند بشیم.برخی از ارزهای دیجیتال حوزه سلامت و مراقبت، در دسترسی بهتر به مدارک پزشکی بیمار و سیستم های بیمارستانی نقش مهمی رو ایفا میکنن. از سوی دیگر بعضی از بلاک چین ها در قبال سبک زندگی سالم که کاربران شون اتخاذ کردن، پاداشی رو بهشون اختصاص داده.

فناوری بلاک چین به خاطر ابزارهای کارآمد و ایمنی که در اختیار این حوزه قرار داده و با ماهیت تغییر ناپذیرش،  باعث شده برای استفاده در این حوزه مناسب باشه.با تحقیقاتی که انجام شده، سالانه میلیاردها دلار در این حوزه کلاهبرداری و تقلب میشه. از بلاک چین ها برای تایید و بررسی صحت امور پزشکی استفاده میشه. و همچنین به بیماران این امکان میده که از معتبر بودن داروها اطمینان حاصل کنن.حوزه پزشکی مجموعه خیلی بزرگی رو دربر گرفته که به صورت جداگانه فعالیت میکنن. این پراکندگی مشکلات زیادی برای ثبت اطلاعات پزشکی به همراه داره. پلتفرم مبتنی بر بلاک چین میتونه به روش ایمن و کارامد تر برای ثبت اطلاعات به این سازمان ها کمک زیادی کنه.

بهترین ارزهای دیجیتال در حوزه سلامت (HEALTH)

-ارز دیجیتال مدیبلاک (MEDIBLOC)

پلتفرم بلاک چین مدیبلاک برای ذخیره اطلاعات شخصی بیمار، پزشکان و محققان در زمینه پزشکی مورد استفاده قرار میگیره. این پلتفرم با هدف قابلیت دسترسی اطلاعات شخصی پزشکی به کاربران ساخته شده. و این امکان رو به ان ها میده تا با صلاح دید خودشون اطلاعات رو به اشتراک بزارن.

این پلتفرم با استفاده از توکن های مخصوص (TOKEN MEDIBLOC) کاربران را برای به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی پزشکی تشویق میکنن. مدیبلاک نخستین اپلیکشن غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین در عرصه ی سلامت هست،پلتفرم مدیبلاک امکان دسترسی به صورت ایمن و شفاف به داده ها رو به افراد همراه با اهدای ارز دیجیتال ممکن میسازه. این پلتفرم به کمک فناوری بلاک چین شده زمینه ای برای اشتراک گذاری اطلاعات پزشکی ایجاده کرده.

ارز دیجیتال Medibloc رو میتونید از طریق صرافی های بیترکس(Bittrex)، بیت هامب (bithumb)، اسموزیس (Osmosis)، کوربیت (KORBIT) خریداری کنید. کیف پول های هایپرپی (Haperpay) و بایننس چین (Binance chain) از توکن مدیبلاک پشتیبانی میکنه. شما با خرید این توکن میتونین سرمایه گذاری پر سودی در حوزه سلامت داشته باشین.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

-ارز دیجیتال SOLVE

پلتفرم SOLVE از این قرار است که دسترسی به سیستم سلامت و بهداشت جامعه رو با استفاده از بلاک چین ارتقا بده. SOLVE یک پلتفرم غیرمتمرکز هستش که هر فرد با به اشتراک گذاری اطلاعات پزشکی سلامت خودش توکن مخصوص این پلتفرم رو دریافت میکنه.

این توکن ها با استفاده از قراردادهای هوشمند و فناوری بلاک چین، باعث میشه سهام داران درون سیستم مراقبت سلامت با همدیگه در ارتباط باشن. بیماران با استفاده از این پلتفرم روند درمانی خود شونرو تحت نظارت پزشک مدیریت میکنن. این پلتفرم یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در حوزه سلامت هستش. بیماران میتونن تمامی نوبت های ویزیت با نسخه های تجویز شده رو هم زمان مشاهده کنن و از این اطلاعات  تصمیمات درستی در هدف سلامتی بگیرن. SOLVE یک توکنی که مبتنی به هدف ساخته شده، که امکان نظارت به داده های سلامت خود رو به افراد میده.

افراد با اشتراک گذاری داده های خودشون پاداش میگیرن. این یک عاملی واسه تصمیمات صحیح پزشک در درمان بیمار هستش. SOLVE توکن بومی بر بلاک چین اتریوم است، که در مبادلات به کار برده میشه.

برای خرید توکن SOLVE میتونید از صرافی های کوکوین، بیترکس، یونی سواپ، ایندوداکس، آپ بیت، بیت مارت ، لایت بیت که SOLVE رو پشتیبانی میکنن مراجعه کنید. برای خرید توکن SOLVE با پرداخت دلار امریکا یا ارزهای دیجیتالی دیگه امکان پذیره و برای نگهداری ازکیف پول تراست والت یا متامسک میتونید استفاده کنید.

 

- ارز دیجیتال DENTACOIN

دنتاکوین یک اکوسیستم بر پایه بلاک چین هستش. این بلاک چین برای توسعه بخشی در صنعت دندان پزشکی ایفای نقش میکنه. این سیستم راه کارهای مفید و کاربردی ارائه میده که هم برای بیمار و هم دندان پزشک مثمرثمر واقع میشه.برای استفاده از این پلتفرم کافیه اپلیکشین دنتاکوین که رایگان هم هستش رو نصب کنین. از خدمات این پلتفرم میتونیم به ارتقاء عادات بهداشت دهان، نظرسنجی ها و دریافت نظرات کاربران اشاره کرد. این پلتفرم با ایده جالب که شامل یک وبلاگ ویژه و بازی اموزشی برای کودکان، یادگیری رو واسه کودکان جذاب میکنه. دنتاکوین نخستین بنیان گذار بیمه دندان پزشکی با استفاده از قراردادهای هوشمند هستش. با انجام این کار فرآیند مراقبت های دندان پزشکی آسان تر میشه. کاربران برای انجام خدمات دندان پزشکی پاداش دریافت میکنن. که این پاداش ارزدیجیتالی این پلتفرم است، که DCN نام داره.

کاربران میتونن برای دریافت خدمات توکن DCN رو خرج کنن و یا پاداش خودشون و در قالب این توکن دریافت کنن. در حالت کلی، پلتفرم دنتاکوین به طور قابل توجهی تجربه دندان پزشکی کاربران خودش و ارتقا میده.

اگر مایل به خرید توکن DENTACOIN در حوزه سلامت هستین. میتونید برای خرید از صرافی های پروتکل نقدینگی صرافی، صرافی دیجی فینکس، صرافی LATOKEN، صرافی HITBTC، صرافی MERCATOX، صرافیCOIN TIGER  مبادلات خودتون انجام بدین. برای نگهداری این توکن از کیف پول های تراست والت و متامسک که از این ارز دیجیتالی پشتیبانی میکنن میتونین استفاده کنین.

 

-ارز دیجیتال DOC.COM

درصد زیادی از مردم جهان دسترسی به خدمات پزشکی و سلامت ندارن، یا اگه دسترسی داشته باشن هزینه ها تو این حوزه انقد زیاد که نمیتونن از خدمات پزشکی استفاده کنن.

DOC.COM اکو سیستمی هست که بر پایه بلاک چین برای حل مشکلات در حوزه پزشکی و سلامت طراحی شده است، که تحویلی عظیم به وجود آورده.

DOC.COM با استفاده از تکنولوژی بلاک چین برای ارتباط با پزشک روشی مقرون به صرفه و قابل اعتماد است. برای استفاده از این سرویس کافیه اپلیکیشن DOC.COM رو بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. هدف اصلی این اکو سیستم این هستش که افراد در هر جای این کره خاکی با هر لوکیشین و در هر ساعت از روز و شب بتونن به پزشک یا مشاور یا پرستار و یا مختصص مرتبط با سلامت خود، امکان دسترسی فوری و با هزینه کم رو داشته باشن.این شرکت از توکن MTC جهت ایجاد انگیزه در بیماران برای رسیدن به سلامتی استفاده میکنه.

به این شکل که، این شرکت به افرادی که از این پلتفرم برای تماشای ویدیوهای سلامت و به اشتراک گذاشتن نظر خودشون در این حوزه استفاده میکنن. توکن MTC به عنوان پاداش میده. بیماران میتونن با دریافت این توکن ها، برای پرداخت هزینه ی خدمات پزشکی از این توکن ها استفاده کنن.

فعلا برای مبادلات این رمزارز میتونید تنها از صرافی بیترو(BITRUE) اقدام کنید. سرمایه گذاران میتونن توکن MTC رو با ارز USDC مبادله کنن. برای ذخیره این توکن از کیف پول دیجیتالی تراست والت و متامسک میشه بهره برد.انتظار میره با پیشرفت پروتکل DOC.COMبه تعداد صرافی های طرف قرارداد با توکن MTC افزوده شه، تا مبادله این رمزارز با سهولت بیشتری صورت بگیره.

 

-ارز دیجیتال DOSE

رمز ارز  DOSE در اکوسیستم فیتنس OILVEX کاربرد داره. کاربران میتونن با استفاده از اپلیکیشن DOSE خریدهای خودشون انجام بدن، کاربران میتونن در ازای به سرانجام رسوندن بازی های که توسط این پلتفرم پشتیبانی میشه توکن پاداش بگیرن.

از جمله بازی های که میتونین ازشون توکن DOSE دریافت کنین میشه به بازی، 22PERHAPS،DUSTLAND RIDER،RUNNER و ... اشاره کرد. این پلتفرم با هدف اینکه به کاربران زندگی سالمی ببخشه ایفای نفش میکنه. که با اعطای توکن  DOSEانگیزه کافی رو واسه فعالیت های فیزیکی مورد علاقه کاربران ایجاد میکنه. در واقع این سیستم باعث میشه ورزش فیتنس سرگرم کننده تر و از طرفی سودآور باشه.

برای بهره بردن از این توکن به صرافی های کوکوین، هیوبی گلوبال، یونی سواپ و شماری از صرافی های شناخته نشده مراجعه کنید. با انتخاب جفت معاملاتی مد نظر خودتون میتونن توکن DOSE رو با هر تعداد خریداری کنین.

کیف پول های دیجیتالی که از این رمزارز پشتیباتی میکنن، تراست والت، متامسک و بایننس چین هست. که میتونین ارز دیجیتالی خودتون با استفاده از این کیف پول ها نگهداری کنین.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

-ارز دیجیتال MEDICALCHAIN 

اکو سیستم مدیکال چین که بر پایه ی بلاک چین طراحی شده، همچون SOLVE در حفظ و نگهداری داده های پزشکی بیماران و مدیریت اسناد حوزه سلامت ایفای نقش میکنه. این پروژه از چندین جهت در حوزه سلامت به کار گرفته میشه.

کمپانی های داروئی و تحقیقاتی به راحتی میتونن به اطلاعات بیماران دسترسی داشته باشن. از جهت دیگر، کاربران میتونن به داده های مربوط به بیمه سلامت، توسعه دهندگان و نیز کسب درامد از اسناد پزشکی دسترسی پیدا کنن. وب سایت MYCLINIC.COM یک پلتفرم پزشکی از راه دور (TELEMEDICINE)هست که با استفاده از تکنولوژی مدیکال چین به کاربران خودش این امکان میده تا به اطلاعات پزشکی شون دسترسی آسانی داشته باشن، و البته بتونن با پزشک معالج به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنن.

توکن های این پلتفرم با نام اختصاری MEDTOKENS عرضه میشه، که برای ذخیره داده ها و پرداخت خدمات پزشکی در این اکوسیستم مورد استفاده قرار میگیره.تنها صرافی که میتونین برای خرید MTN اقدام کنید، صرافی  GATE.IO هست. برای معامله این رمزارز باید ارز MEDICALCHAIN رو در جفت های معاملاتی MTN/USDT یاMTN/ETH  قرار بدین. کیف پول، تراست والت و متامسک برای نگهداری این توکن مناسب است.

 

-ارز دیجیتالMEDISHARES 

این رمزارز نیز بر مبنای بلاک چین و قراردادهای هوشمند پایه گذاری شده. میشه گفت نخستین بازار فروش با همکاری دو طرفه هست.اکوسیستم MEDISHARES از قراردادهای هوشمند برای خودسازی مبادلات بیمه ی استفاده کرده، و این امکان رو به شرکت های بیمه میده تا در عین پرهیز از تقلب، با سرعت عمل بیشتری به دعاوی رسیدگی کنن. این اکو سیستم با استفاده از تکنولوژی بلاک چین با ایجاد یک محیط غیرمتمرکز برای ثبت مشارکت ها و دعاوی مورد استفاده قرار میگیره.

پرداخت بودجه در سیستم به دعاوی به این صورت که، حداقل یک عضو (فرد دعوی کننده) در سیستم مشارکت کنه. هر چه اعضای  مشارکت کننده بیشتر باشه به عبارتی جامعه (COMMUNITY) بزرگتر باشه بودجه بیشتری به دعاوی تعلق میگیره. MEDISHARE از الگوریتم اثبات سهام استفاده میکنه.

برای خرید توکن MDS  صرافی GATE.IO و هیوبی گلوبال پیشنهاد میشه. برای ذخیره از کیف پول دیجیتالی تراست ولت و متامسک استفاده کنید.

 

-ارز دیجیتال MD Square

این سیستم بیماران رو به متخصصان حوزه سلامت در هر نقطه از جهان متصل میکنه.  MD Square یک بلاک چین تشویقی در پایه سیستم پزشکی از راه دور (TELEMEDICINE) هست. این اکو سیستم مبتنی بر پلتفرم اتریوم با استفاده از قراردادهای هوشمند پایه ریزی شده. با وجود قراردادهای هوشمند وقتی بیماران هزینه یک نوبت رو پرداخت میکنن، این پرداختی در بین پرسنل سلامت مرتبط با این قرارداد تقسیم میشه.

این بلاک چین امکان اشتراک گذاری فایل های پزشکی به صورت کاملا محرمانه وجود داره، و همچنین کاربران میتونن داده های پزشکی خودشون و به صورت کاملا ناشناس در اختیار موسسات تحقیقات پزشکی قرار بدن.

صرافی پروبیت گلوبال با پشتیبانی از ارز دیجیتالی MD Square امکان خرید و فروش این توکن و واسمون فراهم ساخته، که باید در قالب جفت معاملاتی TMED/USDT معامله بشه. کیف پول تراست ولت و متامسک برای نگهداری از توکن TMED پیشنهاد میشه.

 

-ارز دیجیتالی ENCRYPGEN

شرکت ENCRYPGEN به کاربران در ازای فروش داده های DNA شان توکن ارز دیجیتال میده.ENCRYPGEN با پایه ریزی یک بلاکچین منحصر به فرد این امکان رو میده تا اطلاعات ژنتیکی خودشون رو در بازار رمزارز ها(بازار داده های ژنومی) به اشتراک بزارن. این بازار واسه کسایی که میخوان داده های ژنومی خودشون با  امنیت بالا به اشتراک بزارن و به فروش برسونن طراحی شده.ولی خوب با این کار اطلاعات هویتی شما فاش میشه و شاید واستون مشکل ساز باشه.

از طرفی نمیشه اطمینان داشت کسی که داده های خودش و به اشتراک گذاشته واقعیه یا نه. شاید کسانی باشن که واسه بالا بردن قیمت ادعا کنن که به بیماری ژنتیکی خاصی دچار هستن. علاوه بر این، آیا حاظرین در ازای پول اطلاعات ژنتیکی خودتون در اختیار محققین بزارین؟

اگر قصد سرمایه گذاری با این توکن و دارین به صرافی COINMETRO مراجعه کنید. که میتونید توکن DNA با دلار یا اتریوم معاوضه کنین. واسه ذخیره کردنش هم از کیف پول تراست ولت یا متامسک استفاده کنید.

 

-ارز دیجیتال BABY TOKEN

BABAY TOKEN یک اپلیکیشنی هست که نظارت بر روند بارداری داره. بیبی توکن از تکنولوژی بلاک چین هوش مصنوعی در پزشکی از راه دور استفاده میکنه. این سیستم این امکان و به کاربر میده تا زمان عادت ماهیانه، زمانی که کاربر بارور شده رو ذخیره کنه.

کاربر میتونه روند بارداری خودش و هفته به هفته دنبال کنه و زمان فارق شدنش و محاسبه کنه. همچنین اطلاعاتی در خصوص رشد نوزاد به طور هفتگی در اختیار کاربر قرار میده.بیبی توکن میتونه وزن مادر هم بر مبنای گایدلاین بالینی که بر اساس BMI فرد تعریف شده رو کنترل کنه. پایش وزن یکی از امکانات این اپلیکیشن است.بیبی توکن رو از صرافی HANBITCO میتونین خریداری کنین، که در مقابلش باید بیت کوین پرداخت کنین. برای نگهداری از این توکن فعلا هیچ کیف پولی حاظر به پشتیبانی از اون نبود.

 

منبع: ibnns.net

 

همچنین بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال در حوزه سلامت

معرفی بهترین سایت‌های خدمات آنلاین پزشکی در جهان

فناوری اطلاعات سلامت

بالا