مدیکر چیست؟

مدیکر یک برنامه ملی بیمه اجتماعی است که توسط دولت فدرال ایالات متحده آمریکا از ۱۹۶۵ مدیریت می‌شود و دسترسی بیمه درمانی را برای آمریکاییان بالای ۶۵ سال و افراد جوان‌تر دارای ناتوانی و نیز افراد دارای مشکل دیالیز تضمین می‌کند. مدیکر به عنوان یک برنامه بیمه اجتماعی ریسک مالی مرتبط با بیماری را در جامعه پخش می‌کند تا از همه حفاظت کند .

برای 49 ملیون آمریکایی که در مدیکر ثبت نام کرده اند، مهم است که بدانند چگونه این برنامه هزینه های پزشکی تله مدیسین را تعیین میکند. به طور کلی ، برای بازپرداخت هزینه خدمات 4 حوزه کلیدی باید مد نظر گرفته شود که عبارتند از:

  • تنظیم قرارداد
  • بیمار برای پرداخت حق بیمه نوع فناوری
  • پرداخت هزینه
  • نوع ارائه دهنده (پزشک، پرستار،روانشناس...)

 

مدیکید برنامه بهداشتی آمریکا برای خانواده‌ها و افراد با منابع و درآمد کم است. انجمن بیمه درمانی آمریکا مدیکید را «یک برنامهٔ بیمهٔ دولتی برای افرادی از همه سنین که درآمد و منابع کافی برای پرداخت مراقبت بهداشتی را ندارند» توصیف می‌کند. مدیکید بزرگترین منبع تأمین بودجهٔ خدمات بهداشتی و پزشکی برای افراد کم درآمد در آمریکاست. این برنامه با آزمودن توان مالی افراد، مشترکاً توسط دولت‌های فدرال و ایالتی تأمین بودجه شده و توسط ایالات مدیریت می‌شود و هر ایالتی هم‌اکنون حاشیه امنیتی برای تعیین افراد واجد شرایط آن دارد. دریافت کنندگان مدیکید باید شهروند ایالات متحده یا مقیم دائم قانونی آن باشند. این برنامه می‌تواند بزرگسالان کم درآمد، فرزندانشان و افراد با معلولیت‌های مشخص را در بگیرد. صرف فقر الزاماً کسی را واجد شرایط مدیکید نمی‌کند.

 

مدیکید در سال ۲۰۰۱ برای بیش از ۴۶ میلیون نفر خدمات مراقبت سلامت فراهم کرده‌است.

هم اکنون نزدیک به ۶۰ درصد ساکنان آسایشگاه‌ها و ۳۷ درصد از همهٔ کودکان متولد آمریکا از پرداخت‌های مدیکید برخوردارند. دولت فدرال به‌طور میانگین ۵۷ درصد از هزینه‌های آن را می‌پردازد.

 

 بازپرداخت برای سلامت پزشکی Medicare

بیمار از یک "سایت تولید کننده" دیده شده است که توسط CMS تعریف شده است. یک سایت تولید کننده محل مکلف یکی از مزایای Medicare واجد شرایط در زمان ارائه خدمات از طریق یک سیستم ارتباطات راه دور است. سایت های مجاز توسط قانون مجاز می باشند:

الف) دفاتر پزشکان یا ارائه دهندگان خدمات بهداشتی

ب)بیمارستان ها

پ) بیمارستانهای دسترسی بحرانی (CAHs)

ت) کلینیک های بهداشت روستایی (RHC)

ج) مراکز بهداشتی فدرال (FQHC)

چ) مراکز دیالیزی کلیوی مبتنی بر بیمارستان یا CAH) )از جمله ماهواره ها

ح) امکانات پرستاری ماهر (SNFs) و

خ) مراکز بهداشت روان (CMHCs)

 

پوشش Medi-Cal از Telehealth

 

زنده تعاملی :سرویس پوشش داده شده است

 • خدمات تله مدیسین باید از طریق ارتباطات صوتی، گفتاری و ارتباطی تعاملی مورد استفاده قرار گیرند تا واجد شرایط بازپرداخت شوند. خدمات E & M باید در زمان واقعی یا نزدیک به زمان واقعی (تاخیر در ثانیه یا چند دقیقه) به عنوان تعامل دو طرفه انتقال داده ها و اطلاعات پزشکی بین بیمار و ارائه دهنده خدمات بهداشتی واجد شرایط باشد.

• سیستم صوتی و تصویری تله مدیسین که باید مورد استفاده قرار گیرد، حداقل باید توانایی تعریف رویه ای از کد ارائه شده از راه دور پزشکی را داشته باشد. تجهیزات مخابراتی باید با کیفیت باشد تا تمام اجزای لازم را برای تکمیل سطح سرویس برای کد CPT-4 صورتحساب ببندد. اگر یک محدوده تشخیصی محیطی برای ارزیابی بیمار مورد نیاز است، باید تصمیم قطعی یا کیفیت صوتی را برای تصمیم گیری ارائه دهد.

 • ارائه دهنده خدمات بهداشتی که مسئولیت نهایی مراقبت از بیمار را دارد، باید در ایالت کالیفرنیا مجوز گرفته و به عنوان یک ارائه کننده Medi-Cal ثبت نام کند.

 • تمام اطلاعات پزشکی که در هنگام تحویل مراقبت های بهداشتی از طریق تله مدیسین منتقل می شود باید بخشی از پرونده پزشکی بیمار که توسط ارائه دهنده خدمات صدور مجوز نگهداری می شود، شود.

 

 موافقت بیمار - ویدئو زنده

ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در سایت تولید کننده ابتدا باید قبل از ارائه خدمات از طریق تلفن همراه، رضایت شغلی خود را دریافت کند و رضایت شغلی را در پرونده پزشکی بیمار، از جمله موارد زیر ذکر کند:

 

• شرح خطرات، منافع و پیامدهای تله مدیسین

• بیمار حق دارد تافرآیند تکمیل درمان از حقوق خود استفاده کند

 • تمام حمایت های محرمانه موجود اعمال می شود

• بیمار به تمام اطلاعات پزشکی منتقل شده دسترسی دارد

• هیچ گونه تصاویر و اطلاعات بیمار برای دیگران منتشر نمی شود (اشخاص بدون رضایت کتبی)

 

پذیرش بیمار – ذخیره و نگهداری اطلاعات

ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی باید مراقب باشد رضایت آگاهانه بخش 2290.5 قانون تجارت و حرفه ها، زمانی که یک بیمار به وسیله ذخیره و نگهداری اطلاعات به بیمارستان teleophthalmology و teledermatology می رسد، مطابقت داشته باشد. 

 

سایت های ذکر شده مجاز (سایت بیمار)

 برای مقاصد بازپرداخت برای درمان تحت پوشش یا خدماتی که از طریق سلامت از راه دور ارائه شده است، نوع تنظیم که در آن خدمات برای بیمار یا توسط ارائه دهنده خدمات بهداشتی ارائه می شود، محدود نمی باشد (بخش شماره 14132.72 (e) W & I Code.)

 

تمرین کنندگان سایت مجاز (سایت ارائه دهنده)

 هیچ گونه محدودیتی در نوع یا مکان وجود ندارد با این حال، مستلزم صدور مجوز در ایالت کالیفرنیا، ثبت نام به عنوان یک ارائه دهنده Medi-Cal و پیروی از مجوز،جزو فعالیت است. علاوه بر این، سایت دوردست (ارائه دهنده) تنها یک بازدید قابل پرداخت است که اگر آن را با تمام الزامات برنامه Medi-Cal برآورده کند.

 

همچنین بخوانید:

پایش بیماران از راه دور

مزایای پزشکی از راه دور برای بیماران و پزشکان

پزشکی از راه دور و تسهیل دسترسی به خدمات

بالا