بیماریهاى گوارشى وتله ویزیت

مراقبت های بهداشتی به سرعت در حال تغییر است ، بنابراین برای توسعه روش های کارآمدتر ، عملی تر ، مقرون به صرفه و مهمتر از همه ، با کیفیت بالا برای مراقبت از بیماران ، باید زمان را تغییر دهیم.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

ما به دانشجویان پزشکی می آموزیم که مراقبت بهینه از بیمار برای جمع آوری اطلاعات در مورد سابقه سلامتی بیمار و انجام معاینه فیزیکی نیاز به تعامل رو در رو دارد. با این حال ، مدیریت بسیاری از بیماران - به ویژه بیماران مبتلا به بیماری های مزمن - همیشه به معاینه فیزیکی نیاز ندارد. ویزیتاز راه دور فرصتی را برای بهره گیری از فناوری فراهم می کند در حالی که از فشار تدریجی به سمت کارآیی و ارزش استفاده می کند اما همچنین نیاز به این باور دارد که مراقبت های عالی از بیمار همیشه به صورت شخصی انجام نمی شود. ویزیت از راه دور می تواند شامل جنبه های مختلف مراقبت از بیمار باشد که از راه دور تطبیق داده شده است ، مانند نظارت از راه دور ، آموزش از راه دور ، مشاوره از راه دور و مراقبت از راه دور!

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

موارد استفاده و فواید ویزیت از راه دور برای بیماری های دستگاه گوارش

 همه اینها در عمل گوارش مورد ارزیابی قرار گرفته اند و امکان سنجی و ترجیح بیماران را نشان داده اند اما نتایج متفاوتی را در مورد بیمار ایجاد کرده اند. با ترکیب ابزار ویزیت از راه دور و مدل های مراقبت جدید ، می توانیم مدیریت بیماری مزمن را مجدداً طراحی کنیم تا ویزیت های حضوری کمتری در مواردی که بیماران خوب هستند ، فراهم کند اما دسترسی بیماران مبتلا به ویزیت را افزایش می دهند. این تغییر می تواند با بهبود تجربه مراقبت ، کاهش هزینه ها و بهبود سلامت جمعیت به مراقبت با ارزش و والایی منجر شود.

برای ارائه خدمات بهتر به بیماران خود ، استفاده از ویزیت ویدیویی بیمار برای ویزیت گوارش از راه دور پیشنهاد میشود و حرکتی کاربردی است. خواه برای رفع یک نیاز فوری ویا تجویز مجدد نسخه پزشک باشد و یا شما به سادگی نیاز به یک پیگیری معمولی دارید که نیازی به معاینه فیزیکی ندارد ، تله ویزیت امکان قرار ملاقات های فوق العاده موثر را از طریق قدرت سرویس های از راه دور فراهم می کند. بیماران همچنین می توانند همان مراقبت و توجه یک به یک را داشته باشند که در یک ویزیت عادی در مطب به آنها توجه می شود.

بسیاری از تنظیمات دارویی بیمار را می توان از راه دور انجام داد و نیازی به مراجعه به مطب نیست. تله ویزیت به پزشکان  این امکان را می دهد که در صورت بروز عوارض جانبی ، به راحتی رژیم های پیچیده دارویی را کنترل کرده و از آنها پشتیبانی کنند. پزشک به راحتی می توانیم مشاوره مداوم بیمار را حفظ کرده و پاسخگویی عوارض را مدیریت کند.

با خدمات تله ویزیت ، بیماران می توانند از موارد زیر بهره مند شوند:

راحتی - ویزیت های مکرر و ملاقات های از دست رفته همه می توانند نتیجه منفی بیمار را تحت تأثیر قرار دهند. با تله ویزیت ، ما می توانیم این نیاز را برطرف کنیم و همچنان با درمان شما و مراتب بعدی همراه باشیم.

وقت بیشتر - دیگر رانندگی یا صبر در ترافیک وجود ندارد ، که اغلب بیماران را از قرار ویزیت خود منصرف می کند.

باعث صرفه جویی در هزینه می شود

 

منبع:TeleVisit24

 

همچنین بخوانید:

راه دور نروید پزشک در کنار شماست

آشنایی با TELE ENT

پرستاری از راه دور در مراقبت بیماری های مزمن

بالا