مروری بر آنچه سال 2022 می تواند برای قوانین حاکم بر سلامت از راه دور داشته باشد

لوایح متعددی برای سلامت از راه دور در کنگره در حال پیچیدن است، و در حالی که به نظر می رسد از حمایت دو حزبی قوی برخوردار هستند، برخی عوامل کلیدی وجود دارد که می تواند مانع از تصویب آنها شود.

17 ژانویه 2022 - اگرچه استفاده از سلامت از راه دور در سال گذشته در مقاطع مختلف کاهش یافته و رشد کرده است، انتظار می‌رود که بخش مهمی از ارائه مراقبت‌ها پس از همه‌گیری COVID-19 باقی بماند. اما آینده آن به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله آنها، چشم انداز نظارتی است.

در طول همه‌گیری COVID-19، محدودیت‌های مربوط به استفاده از سلامت از راه دور کاهش یافت زیرا مراقبت‌های حضوری متوقف شد. انعطاف‌پذیری‌های نظارتی در سطوح ایالتی و ملی، از جمله مراکز خدمات مدیکر و مدیکید که امکان بررسی تلفنی را فراهم می‌کند و ارائه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا ویزیت های بهداشتی از راه دور را در سراسر مرزهای ایالتی انجام دهند، وضع شد.اما اکنون، این سوال مطرح می‌شود: قانون‌گذاران چگونه برنامه‌ای برای حمایت از سلامت از راه دور در حین تکامل همه‌گیری و در نهایت پایان یافتن آن دارند؟

 

قوانین کلیدی در حال حرکت در کنگره

به طور کلی سیاست گذاران، سلامت از راه دور را پذیرفته اند و چندین لایحه وجود دارد که در سال گذشته در کنگره ارائه شد که حمایت دسترسی از راه دور و گسترش بیشتر را افزایش می دهد.

یکی از گسترده ترین قوانین، لایحه Cures 2.0 است که نسخه نهایی آن در نوامبر گذشته در مجلس نمایندگان ارائه شد. این لایحه بیشتر بر سیاست‌هایی برای تسریع در ارائه درمان‌ها و نوآوری‌ها به بیماران در سراسر کشور، از جمله سلامت از راه دور، تمرکز دارد. این جزئیات سیاست‌هایی را که باید توسط CMS برای گسترش دسترسی و پوشش سلامت از راه دور به ذینفعان Medicare، Medicaid و برنامه بیمه سلامت کودکان (CHIP) اجرا شود، ارائه می‌کند.

یکی دیگر از قوانین، اتصال برای سلامت است که به سایت های ارزیابی و مدیریت سکته از راه دور، امکانات خدمات بهداشتی بومیان آمریکا و امکانات دیالیز اجازه می دهد تا به عنوان سایت های مبدأ برای ویزیت از راه دور استفاده کنند. این قانون همچنین شامل سلامت از راه دور و نظارت از راه دور بیمار به عنوان مزایای اساسی در طرح‌های Medicare Advantage می‌شود.

اخیراً، اعضای کمیته فرعی بهداشت راه‌ها و ابزارهای خانه، قانون گسترش بهداشت از راه دور را معرفی کردند که هدف آن رفع محدودیت‌های جغرافیایی است تا به ذینفعان Medicare اجازه دهد بدون توجه به جایی که زندگی می‌کنند به سلامت از راه دور دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، معافیت‌های منتخب از راه دور اضطراری COVID-19 را به مدت دو سال تمدید می‌کند.

 

منبع: mhealthintelligence

 

 

همچنین بخوانید:

آینده مراقبت های بهداشتی و مراقبت از بیمار در متاورس

مراقبت از راه دور در سال 2022، روندها، مزایا و چالش های جدید مراقبت سلامت از راه دور

به متاورس خوش آمدید. اکنون دکتر، آواتار شما را خواهد دید

بالا