قدرت رو به رشد مراقبت های بهداشتی دیجیتال

انقلاب مراقبت های بهداشتی دیجیتال در حال حاضر آغاز شده است و در سال 2022 شتاب بیشتری خواهد گرفت زیرا ارائه دهندگان و بیماران به دنبال راه های جدید و بهتر برای بهبود مراقبت هستند. شرکت‌هایی با پیشنهادات قوی، تیم‌های مدیریتی و ترازنامه‌ها آماده به دست آوردن ارزش فوق‌العاده هستند.

معاملات مراقبت های بهداشتی در 9 ماه اول سال 2021 داغ بود. طبق گزارش راک هلث، آنها در مجموع 21.3 میلیارد دلار سرمایه گذاری خطرپذیر در 541 معامله به ارمغان آوردند که از رکورد قبلی 14.6 میلیارد دلاری که در سال 2020 ثبت شده بود، کمتر است.اما استارت‌آپ‌ها با استفاده از هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و تجزیه و تحلیل داده‌ها، به ویژه با تبدیل شدن داده‌ها به ارز مرکزی مراقبت‌های بهداشتی، به پیشروی خود در نوآوری ادامه خواهند داد.

پزشکی از راه دور نحوه درمان بیماری های مزمن را تغییر خواهد داد

بر اساس داده های مک کینزی، این بیماری همه گیر نشان داد که چگونه پزشکی از راه دور می تواند طرز فکر ما را در مورد تعاملات مراقبتی تغییر دهد. با افزایش ویزیت های آنلاین تقریباً 40 برابر بیشتر این تعاملات حول مراقبت حاد ،متمرکز بود اما برای اینکه پزشکی از راه دور به پتانسیل کامل خود دست یابد، باید بیماران را به طور مکرر درگیر کند، به خصوص برای برخی شرایط مزمن.

شرکت‌هایی که موفق می‌شوند، شرکت‌هایی هستند که نحوه تعامل بیماران با سیستم مراقبت‌های بهداشتی را با ایجاد کل عملیات خود بر اساس تجربه بیمار تغییر می‌دهند.

هزینه‌های مربوط به مراقبت‌های مزمن با افزایش سن کودکان و فشار بیشتر بر سیستم مراقبت‌های بهداشتی افزایش می‌یابد. یکی از بیماری های مزمن که در آن تله مدیسین نقش بزرگ تری ایفا می کند، دیابت است. به همین دلیل است که Teladoc Health، پیشرو در فضا، سال گذشته لیوونگو را به قیمت 18.5 میلیارد دلار خریداری کرد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

در سال 2022، کارآفرینان و سرمایه گذاران احتمالاً پزشکی از راه دور را به فضاهای مراقبت مزمن مانند قلب و عروق گسترش می دهند. امروزه، یک نفر در ایالات متحده هر 40 ثانیه یک بار دچار حمله قلبی می شود و بیماری قلبی سالانه حدود 219 میلیارد دلار برای این کشور هزینه دارد. Telehealth یک راه راحت و مقرون به صرفه برای تشخیص و درمان بیماری های قلبی عروقی ارائه می دهد. به عنوان مثال، با استفاده از سلامت از راه دور، حتی بیماران در مناطق دورافتاده یا روستایی می توانند بدون سفر دور به متخصصان قلب برای درمان دسترسی پیدا کنند.

به طور کلی، انتظار می رود که بازیکنان بهداشت از راه دور خدمات خود را در سراسر چشم انداز مراقبت های مزمن در سال 2022 به شیوه ای معنادار ایجاد کنند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

درمان دیجیتال آینده مراقبت های بهداشتی را بازنویسی خواهد کرد...

درمان دیجیتال شاید نوآورانه‌ترین پیشرفت در مراقبت‌های بهداشتی امروزی باشد و پتانسیل این را دارد که نحوه ارائه مراقبت‌ها را به طرز چشمگیری تغییر دهد. بیش از هر حوزه دیگری، این فضایی است که من معتقدم بیشترین فعالیت کارآفرینی و سرمایه گذاری را در سال آینده شاهد خواهیم بود.

 

منبع: techcrunch

 

همچنین بخوانید:

چطور می‌توانیم بصورت غیر حضوری از خدمات درمانی استفاده کنیم؟

کاربرد بیگ دیتا در پزشکی

مزایای پیاده سازی سامانه هوشمند بیمارستانی

بالا