بیماران جوان‌تر خواستار گزینه‌های مراقبت قابل انعطاف‌ هستند

بهداشت و درمان نیز به نوبه خود برای پاسخگویی به خواسته‌های فوری و آتی در طول بحران جهانی بهداشت، با استراتژی‌هایی مانند امکانات بهداشتی درمانی جایگزین و سایت‌های آزمایش مقابله با بیماری در حال پیشرفت است. همچنین قابلیت دسترسی به مراکز مراقبت مجازی که به بیماران این امکان را می‌دهد با پزشک خود از طریق تله ویزیت صحبت کنند، در حال افزایش استاین تلاش‌ها به طور موثر انجام می‌شود و می‌تواند تأثیر زیادی در محلی که بیماران برای مراقبت انتخاب می‌کنند، داشته باشد.

در حقیقت باید گفت که نسل‌های جوان از وضع موجود صنعت مراقبت‌های بهداشتی راضی نیستند و در این بین آماده‌ترین گروه سنی برای آزمایش خدمات غیر سنتی به حساب می‌آیند، هنگامی که از آنها پرسیده می‌شود که از چه جنبه‌ای کمتر رضایت دارند، ۲۳ درصد از پاسخ دهندگان این نسل در مورد مراقبت از خود و ۲۴ درصد دیگر هم به تسهیلات محل درمان اشاره کردند. با این وجود با رشد و گسترش قوانین و مقررات سلامت و بهداشت، گزینه‌های درمان تلفنی (telehealthگسترش یافته است

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

به منظور ارائه و تداوم سطح جدیدی از مراقبت، ارائه دهندگان خدمات باید روند تفکر و عملکرد فعلی خود را تکامل بخشند. در این راه گنجاندن راه حل‌های سلامت همراه (به کاربرد تلفن همراه یا دستگاه‌های دیجیتال قابل حمل در خدمات بهداشتی درمانی به منظور بهبود سطح سلامت افراد. همچنین گفته می‌شود سلامت همراه یکی از زیر شاخه‌های سلامت الکترونیکی به‌شمار می‌رود)، هوش مصنوعی و شناسایی فرکانس رادیویی نقش بزرگی خواهند داشت.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

استفاده از این فن‌آوری‌ها و سایر فناوری‌ها مرتبط نه تنها به برآوردن انتظارات متغیر مصرف کنندگان مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کند بلکه در مواردی که بیشترین نیاز مربوط به مراقبت‌های بهبودیافته است، موجب بهبود مراقبت‌ها خواهد شد.

 

همچنین بخوانید:

تعریف دقیق تله ویزیت و کاربردهای آن

تفاوت بین پزشکی از راه دور و مراقبت سلامت از راه دور چیست؟

تأمین سلامت از راه دور به طور خلاصه

بالا