کاهش درد با گجت سلامتی painpod بدون نیاز به دارو های مُسکن

یکی از دغدغه‌های حوزه‌ی پزشکی به کارگیری روش‌های طبیعی جایگزین داروها است. گجت سلامتی PainPod روشی طبیعی برای کاهش درد به جای داروهای مسکن و ضددرد ارائه کرده است.

افرادی که درد شدیدی داشته باشند، همواره از وضعیت خود شکایت می‌کنند. با گجت سلامتی و پوشیدنی PainPod، بدون نیاز به داروهای مُسکن و ضد درد، می‌توان شدت درد را کاهش داد. PainPod تاییدیه‌ی سازمان غذا و داروی آمریکا FDA) ) را دارد. این گجت بر اساس ترکیبی از میکروجریان‌ها و فناوری زیست پزشکی و علم عصب شناسی کار می‌کند. فناوری زیست پزشکی، توانایی درک سامانه‌ی عصبی محیطی بدن، چگونگی مدیریت درد، افزایش سرعت بهبود درد را دارد. سامانه‌ی عصبی محیطی بخشی از دستگاه عصبی است که خارج از مغز و نخاع قرار دارد. سامانه‌ی عصبی محیطی شبکه گسترده‌ای از رشته‌های عصبی نخاعی و مغزی است که به مغز و نخاع متصل هستند و مسیر ارتباطی بین دستگاه عصبی مرکزی و بقیه بدن هستند که با تحریک‌های عصبی فعالیت‌های بدن را تنظیم می‌کند.

سامانه‌ی عصبی محیطی بدن، پالس‌های الکتریکی را از مغز و نخاع منتقل می‌کند. سیگنال‌های الکتریکی با الگوهای مختلفی در طول شبکه‌ی عصبی بدن سفر می‌کنند. الگوی سیگنال‌های الکتریکی تغییرهای بیولوژیکی و شیمیایی بدن را نشان می‌دهند. اساس کار دستگاه‌های ضربان‌ساز مصنوعی قلب pacemaker) ) و الکتروشوک (defibrillator) نیز سیگنال‌های الکتریکی هستند. دستگاه کاهش درد PainPod ارسال سیگنال‌های درد به مغز را مسدود می‌کند. این گجت جایگزین مناسبی برای داروهای مُسکن است زیرا این داروها دارای عوارض جانبی بسیاری هستند. همچنین به طور همزمان، پالس‌های زیستی bio-pulse را از ماهیچه‌ها و بافت‌های بدن عبور می‌دهد تا سامانه‌ی جریان خون را تحریک کند. با تحریک سیستم جریان خون، گردش خون بهبود می‌یابد و در نتیجه روند بهبود طبیعی بدن را سرعت بخشد. سیگنال‌های الکتریکی تولید شده توسط PainPod، انقباض ماهیچه‌های بدن را تقلید می‌کند.

تنها کافی است گجت PainPod را در محل درد قرار دهید تا درد کاهش یابد و دوباره به کارهای روزمره‌ی خود بپردازید. این دستگاه هم‌اکنون در تارنمای PainPod برای فروش موجود است. این گجت در زمینه‌های ورزش حرفه‌ای، فیزیوتراپی و توانبخشی کاربردهای زیادی دارد. افزون بر کاهش درد، این گجت برای بهبود عملکرد عضلات کاربر در فعالیت‌های فیزیکی و افزایش سرعت ترمیم پس از آسیب‌دیدگی و عمل جراحی به کار می‌رود.

 

گجت پوشیدنی PainPod برای چه کسانی کاربرد دارد؟

-افرادی که در کمر، گردن، کتف‌ها، پاها و دست‌های خود درد حاد یا مزمن دارند. درد مزمن برای مدت طولانی ادامه داشته و همچنین به داروهای کاهش درد مقاوم است. درد حاد دردی است که از آسیب بافتی نتیجه می‌شود.

-افرادی که درد عصبی و نوروپاتیک Nerve Pain دارند. درد عصبی از آسیب به سامانه‌ی عصبی مانند طناب نخاعی، نتیجه می‌شود.

-زنان باردار و مادرانی که تازه زایمان کرده باشند

-بیماران پس از آسیب‌دیدگی و عمل جراحی

-ورزشکاران حرفه‌ای

 

گجت سلامت PainPod را چه کسانی نباید استفاده کنند؟

دستگاه پوشیدنی PainPod یک دستگاه پزشکی است و با توجه به نظر پزشک باید استفاده شود.

افرادی که :

-از ضربان‌سازهای مصنوعی قلب یا هر نوع دستگاه الکتریکی کاشتنی در بدن استفاده می‌کنند؛

-پروتز الکترونیکی کاشت حلزونی (cochlear implant) در گوش خود دارند؛

-در کمتر از ۳۷ هفتگی دوران بارداری خود هستند؛

-مشکل شدید قلبی دارند؛

-بیماری صرع و یا سابقه‌ی تشنج دارند؛

-سرطان دارند؛

نباید از این دستگاه استفاده کنند.

 

منبع: PainPod

 

بالا