در حوزه بهداشت و درمان ، ویزیت آنلاین یک "عادی جدید" خواهد بود

شخصی سازی و "محلی سازی شدید" نقش مهمی را ایفا می کنند ، زیرا صنعت مراقبت های بهداشتی به یک مدل تجاری "مجازی اول" تبدیل می شود ، که در ماه های اخیر در میان همه گیری های COVID-19 و دستورات قرنطینه مرتبط با آن بسیار مهم شده است.این امر قدمی بزرگ در راستای توانمندی های تله مدیسین است.افزایش امنیت،تعهد به حریم خصوصی بیماران و فعالیت در راستای قوانین هیپا از مهم ترین اجزای ویزیت آنلاین است.

تام سوانسون ، رئیس استراتژی صنعت و بازاریابی برای مراقبت های بهداشتی ، گفت: "ما شاهد مراقبت و مشغله های مجازی در حال تبدیل شدن به حالت عادی خواهیم بود."

سازمان های بهداشت و درمان که تحول دیجیتال را بسیار سریع پذیرای خود کرده اند ، در بهترین موقعیت برای پاسخگویی به رفتارها و انتظارات سریع تغییر مصرف کنندگان قرار گرفته اند.

در حالی که مراقبت های بهداشتی با موارد اضطراری زیادی روبرو است ، نکته جالب این است که چگونه باید در جلب توجه آنها به کسانی که در شرایط ناگوار نیستند ، بسیار ابتکاری عمل کرد."

مردم همچنین خواستار محتوای محلی هستند. به عنوان مثال ، وی گفت : این کافی نیست بدانید که آزمایش COVID-19 در دسترس است ، اما آیا در تسهیلات نزدیک به خانه های آنها موجود است؟جالب است - همه این مفاهیم که ما در بازاریابی دیجیتال در مورد شخصی سازی و ارتباطات فعال صحبت کرده ایم. همه بازاریاب ها در این مورد دارای توانایی های خوبی بودند. این بحران به آنها فرصت می دهد تا تجهیزات و فنآوری های پشت سر خود را به روشهای جدیدی منعطف كنند ، كه ب یك تجربه خوب یادگیری است. این به شما کمک می کند تا قابلیت های جدیدی را ایجاد کنید که در دنیای پیشرفت ، می توانید از آنها استفاده کنید.

 

چشم به آینده تله مدیسین و تله ویزیت است

 

 هنگامی که ما از وخیم بودن بیماری همه گیر "که همراه با توانایی پاسخگویی به نیازهای مشتریان" (و کارمندان) توانمند عمل کرده و درحال عبور هستیم ، تعریف استحکام ویزیت مجازی به میان می آید.

 

 

منبع: heblog.adobe

 

 

همچنین بخوانید:

برآورده کردن نیازهای جدید سلامت و بهبود تجربیات از طریق مراقبت از سلامت از راه دور

از تله مدیسین برای کمک و مراقبت از حیوانات بیمار استفاده کنید

تله ویزیت یعنی مراقبت ایمن و مؤثر از بیماران

بالا