مراقبت شخصی از دندان‌ ها با دوربین قابل حمل MTG

چطور می‌توان انتظار داشت که دندان‌های خود را در بهترین شکل مراقبت کنیم هنگامی‌که حتی نمی‌توانیم دندان‌هایمان را دقیق بررسی کنیم؟ با دوربین MTG، از دندان‌های خود مراقبت کنید. همچنین با ایندوربین قادر خواهیم بود که با دندان‌پزشک خود در ارتباط باشیم بدون این‌که نیازی به حضور فیزیکی در مطب داشته‌باشیم. اما چگونه؟

تاکنون برای بررسی سلامت دندان‌ها و بر طرف کردن مشکل آن‌ها راهی جز رفتن به مطب دندانپزشک و عکس‌برداری از دندان وجود نداشت. اما به تازگی دوربین قابل حمل دندان MTG معرفی شده است. با این دوربین از دندان‌های خود تصویر بگیرید و سلامتی آن‌ها را بررسی کنید. همراه با دوربین دندان MTG، یک برنامه‌کاربردی برای گوشی هوشمند نیز در نظر گرفته شده است. این دوربین به افراد کمک می‌کند که از دندان خود تصویربرداری کنند. ممکن است کاربر در زمانی‌که دچار درد شده است یا مشکلی در دندان خود دارد تصویر دندان را بگیرد یا حتی برای بررسی سفید بودن دندان‌ها.

وقتی تصویر با دوربین MTG تهیه و در برنامه کاربردی گوشی نمایش داده می‌شود. می‌توان توضیحاتی روی تصویر نوشت و به دندانپزشک فرستاد. اگر شرایط اضطراری باشد، کاربر قادر است از طریق برنامه کاربردی با دندانپزشک زمان قرار ملاقات بگذارد. دوربین MTG به راحتی قابل حمل است. در سفرها آن را همراه خود ببرید و وضعیت دندان‌ها را چک کنید. این دوربین دارای کیفیت بالا (HD)  و لامپ(LED) است. با این دوربین به سلامتی دندان‌های خود توجه بیشتری خواهید داشت.

بالا