آشنایی با موارد ضروری پلت فرم تله ویزیت

تله ویزیت که در شبکه مبتنی بر ابر ساخته شده است ، یک تجربه مراقبت مجازی یکپارچه و مقیاس پذیر را برای هر مورد استفاده ، تنظیم مراقبت و بودجه ایجاد می کند.

با اتصال افراد ، سیستم های مراقبت های بهداشتی ، سیستم های HIT ، دستگاه ها و برنامه های نرم افزاری شخص ثالث در یک بستر واحد ، به ارائه دهندگان خود هر آنچه را برای ارائه خدمات مراقبت از کلاس جهانی نیاز دارند ، ارائه دهید.

 

موارد ضروری برای یک پلت فرم تله ویزیت:

-بستر SaaS موجود در وب ، دسک تاپ و دستگاه های تلفن همراه

-هماهنگی مراقبت از پایان به پایان با گردش کار کاربر قابل تنظیم

-قابلیت همکاری HER

-داشبورد کاربر برای مدیریت همه تعاملات مراقبت مجازی

-ورود به سیستم تنها با نقش ها و کنترل های دسترسی کاربر

-نمای اداری برای مدیریت آسان برنامه و کاربر

-پورتال تجزیه و تحلیل و سرویس اشتراک داده

-ساختار بیمار محور

-راه حل های موجود برای اقدامات کوچک برای سیستم های بهداشتی سازمانی

-رابط کاربری به روز شده برای بازدیدهای مجازی و کنفرانس گروهی بدون وقفه

-هم ارائه دهندگان و هم بیماران می توانند ویزیت را شروع کنند

 

در اختیار داشتن کنترل مراقبت از تجربه مجازی

داشبورد کاربر که برای پاسخگویی به تنظیمات منحصر به فرد هر کاربر ، نقش و گردش کار بالینی ساخته شده است ، تمام اجزای مورد نیاز برای مدیریت کل اقدامات مراقبت از مجازی - یا برنامه ها - را در یک نمای واحد جمع می کند.

 

ماژول های نرم افزار

ماژول های نرم افزاری قابل تنظیم ، پزشکان را قادر می سازد تا سفر مراقبت مداوم بیمار را ، و نه در هر قسمت مراقبت - همه در یک واحد رابط وجود داشته باشند.شکافهای گردش کارخود را  در مورد میزان ویزیت بیمار ، زمانبندی ، اسناد ، دسترسی به تصویر و تجزیه و تحلیل را مرتفع کنید تا راه حلی مناسب با نیازهای منحصر به فرد شما ایجاد کند.

 

تجربه یکپارچه:

مصرف و یادداشت های هوشمند را برای گرفتن اطلاعات بیمار یک بار ترکیب کرده و قبل از شروع مشاوره ، آنها را برای بازبینی در اختیار ارائه دهندگان قرار دهید.یادداشت ها و تصویربرداری هوشمند را برای ساده سازی بازیابی سوال ها و دسترسی آسان به مطالعات تصویربرداری بدون باز کردن برنامه های مختلف پیوند دهید.

 

روی بیماران خود تمرکز کنید ، نه فناوری

به راحتی داده ها را تبادل کنید

تله ویزیت یک ساختار ارائه مراقبت های یکپارچه به هر بیمار بدون از بین بردن کیفیت یا تداوم مراقبت است.با یک چارچوب یکپارچه سازی انعطاف پذیر طراحی شده تا EHR و برنامه های شخص ثالث شما را با API ها ، ادغام HL7 ، برنامه ریزی ، تأیید صلاحیت ، نسخه های الکترونیکی ، نظرسنجی بیماران ، پرداخت ها و امضای دیجیتالی به یک مکان بیاورد.

 

ویدیو را وارد برنامه های موجود خود کنید

برنامه های روزمره خود را با استفاده از Connect Embedded ساده کنید تا تجربه برتر صوتی / تصویری مبتنی بر وب را در EHR یا سایر برنامه های کاربردی خود برای داشتن یک تجربه مستقیم و بهداشتی از راه دور - چه بیمار باشید و چه ارائه دهنده خدمات تجربه کنید.ضمن محافظت و ایمن سازی اطلاعات حساس مراقبت های بهداشتی ، به کاربران اجازه می دهد تا قرار ملاقات ها را تنظیم کرده و به راحتی یک بازدید مجازی را برای مراقبت های مجازی معتبر و با کیفیت انجام دهند.

 

بیماران قرار ملاقات های مجازی را در EHR شما ترتیب می دهند و ایجاد می کنند.

هنگامی که بیمار به پورتال خود وارد می شود ، می تواند یک ویزیت ویدئویی را شروع کند ، و سپس بیمار را به یک اتاق انتظار مجازی منتقل می کند.ارائه دهنده به سیستم EHR وارد می شود و پرونده برنامه ریزی شده بیمار را پیدا می کند. ارائه دهنده می تواند روی پیوند جلسه کلیک کند و برنامه وب برنامه ما را راه اندازی می کند.

 

منبع: intouchhealth

 

همچنین بخوانید:

۵ توصیه برای گذر از تحول دیجیتال سلامت

حریم خصوصی در عصر سلامت دیجیتال

فقر داده و تاثیر آن بر دسترسی به خدمات سلامت دیجیتال

بالا