چگونه ویزیت آنلاین خوبی داشته باشیم؟ نکاتی برای کیفیت بهتر ویزیت از راه دور پزشکان

شاید شما ویزیت آنلاین را بنا به دلایلی مانند سوددهی بیشتر، افزایش دسترسی بیماران و برتری گرفتن از رقیبان انتخاب کنید. در اینجا نکته‌های ساده‌ای  برای رفع حدودی معایب ویزیت آنلاین ارائه می‌نماییم تا با استفاده از آن ها کیفیت ویزیت از راه دور خود را بالاتر ببرید.

 

نکته‌های ساده‌ جهت ارائه هرچه با کیفیت تر ویزیت مجازی

حفظ تماس چشمی

همیشه مطمئن باشید که مستقیم به دوربین نگاه می‌کنید، مخصوصا زمان صحبت کردن. این کار موجب ارتباط بهتر و درگیری بیشتر بیمار با موضوع می‌شود.

 

کم کردن عوامل مزاحم

فهمیدن اینکه شما در اداره یا خانه در حال کار با کامپیوتر یا ارائه خدمات آنلاین هستید برای دیگران سخت است. در نتیجه می‌توانید با گذاشتن یک علامت روی درب یا نشانگری دیگر، دیگران را از اینکه نباید مزاحم شما شوند مطلع کنید.

 

کنترل پشت صحنه

ویزیت آنلاین می‌تواند در هر مکانی صورت گیرد و معمولا بیماران در مورد پشت صحنه شما کنجکاو هستند. محیطی نامنظم یا فضای شخصی خانگی چیزی نیست که شما قصد نمایش آن‌ را به بیماران دارید. علاوه بر این، حواس بیماران با عبور افراد در پشت صحنه شما پرت می‌شود در نتیجه مطمئن شوید که محیطی مناسب و امن را برای حفظ تمرکز و حریم شخصی بیمار انتخاب کرده‌اید.

 

استفاده از سخت افزار مناسب

قبل از آغاز ویزیت آنلاین همیشه از کیفیت میکروفون، هدست و اینترنت خود مطمئن شوید. هزینه کردن مقداری پول جهت تهیه هدست نویزگیر با کیفیت و یک میکروفون بدون اکو کمک زیادی به ارائه صدایی واضح و رسا می‌کند.

 

حذف حواس پرتی‌ها

قرار دادن تلفن دفتر در حالت مشغول و بی‌صدا کردن موبایل را قبل از شروع ویزیت آنلاین به عادت تبدیل کنید. علاوه بر آن تمام نرم‌افزار‌ها و پنجره‌هایی که موجب تولید صدا یا حواس پرتی می‌شود را ببندید.

 

بی‌حرکت نگه داشتن دست‌ها

اگر شما دستان خود را زیاد تکان می‌دهید، این کار می‌تواند برای شما سخت باشد. زیادی حرکت دادن دست می تواند برای بیننده گیج کننده باشد ، بنابراین سعی کنید حرکات دست را فقط برای نمایش چیزی محدود کنید. ممکن است تماس تصویری دارای تاخیر باشد ، بنابراین حرکت زیاد دست ممکن است با صدا هماهنگ نباشد.

 

پوشش ساده در ویزیت مجازی

از پوشیدن لباس‌های بسیار روشن یا دارای الگو‌های برجسته که می‌تواند موجب حواس پرتی شود جلوگیری کنید. مطابق با تخصص خود لباس بپوشید، و از همان لباس سفیدی که هنگام ویزیت بیماران در مطب می‌پوشید استفاده کنید .

 

کاهش نور طبیعی محیط

تابش نور از طریق پنجره ها می تواند با روشنایی داخلی در تضاد باشد. برای جلوگیری از تابش خیره کننده صفحه ، بهتر است پنجره ها را بسته نگه دارید.

 

صحبت کردن با صدای واضح

در ابتدا همیشه از شنیده شدن صدای خود توسط بیمار مطمئن شوید. بازده مناسب با حجم صدا مناسب حاصل می‌گردد. جهت رفع مشکل حجم صدا، می‌توانید مقداری به میکروفون نزدیک شوید یا از بیمار بخواهید تا صدای بلندگو را زیاد کند.

 

در میان گذاشتن برخی از نکات ویزیت آنلاین با بیماران

اگر فناوری ویزیت آنلاین برای شما تازگی دارد برای بیمار هم صدق می‌کند. تهیه برگه‌ای دارای مطالب و نکات مورد نظر برای رفع سریع مشکلات احتمالی ایده‌ی خوبی خواهد بود.

 

انتخاب یک منشی ماهر

انتخاب یک منشی ماهر و باتجربه برای موفقیت شما به عنوان یک ارائه دهنده خدمات آنلاین مهم است. ویژگی‌هایی مانندجذب بیمار جدید، تهیه لیست، ادغام EHR، راه‌اندازی سریع و عالی خدمات تنها از یک منشی زبده بر می‌آید.

علاوه به این، در نظرگرفتن قیمتی منطقی برای بسته خدماتی مهم است. بسیاری از ارائه دهندگان کوچک تا متوسط بدون در نظر گرفتن موارد دیگر فقط به قیمت توجه می‌کنند. شاید شما با قیمتی ارزان تر از بازار، کمی از رقبا پیشی بگیرید اما در نهایت چیزهای بیشتری از دست می‌دهید. نکته مهم دیگر، شناسایی و ارزیابی کلیه مؤلفه ‌های موجود (محصول، کیفیت پشتیبانی، اعتبار و قیمت) و تهیه یک برگه ارزیابی می‌تواند برای شما مفید باشد.

 

منبع: rastinsystem

 

همچنین بخوانید:

آیا تله مدیسین می‌تواند سودآوری مطب را افزایش دهد؟

چگونه ویزیت آنلاین خوبی داشته باشیم؟ نکاتی برای کیفیت بهتر ویزیت آنلاین پزشک

پزشکی از راه دور بهترین گزینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پاندمی کرونا

بالا