بهداشت از راه دور و مراقبت های آنلاین

پوشش و بازپرداخت Telehealth

در ژانویه 2021، قانونگذار ماساچوست فصل 260 قوانین سال 2020 را تصویب کرد و چارچوبی جامع برای پوشش و بازپرداخت خدمات مراقبت های بهداشتی ارائه شده از طریق پزشکی از راه دور برای همه طرح های تجاری و برنامه های عمومی تنظیم شده توسط ایالت ایجاد کرد. وضعیت اضطراری COVID-19 در 15 ژوئن 2021 برداشته شد و باعث اتمام برخی از الزامات برای برابری بازپرداخت سلامت از راه دور شد.

در حالی که همه خدماتی که می توانند به طور مناسب از طریق بهداشت از راه دور ارائه شوند به طور دائم تحت پوشش قرار می گیرند، الزامات مربوط به بازپرداخت برابری در زمان های مختلف بسته به نوع مراقبت برنامه ریزی شده است. به طور مشخص:

-خدمات بهداشت رفتاری، از جمله خدماتی که از طریق فناوری‌های صوتی و تصویری تعاملی و فقط صوتی ارائه می‌شوند، به همان نسبت خدمات حضوری به طور ابدی بازپرداخت خواهند شد.

-خدمات مراقبت اولیه و مدیریت بیماری مزمن* به مدت 2 سال از تاریخ لازم الاجرا شدن C.260 تا سال تقویمی 2022 بازپرداخت می شود.

-الزام به بازپرداخت سایر خدمات ارائه شده از طریق بهداشت از راه دور دیگر از 13 سپتامبر 2022 الزامی نخواهد بود.

* MMS انتظار دارد مقرراتی توسط بخش بیمه ابلاغ شود، که تعاریف مفصلی از این و سایر اصطلاحات استفاده شده در فصل 260 ارائه خواهد کرد.

در این میان، DOI از طریق بولتن 10-2021 دستورالعملی را صادر کرده است که در آن الزاماتی را بیان می کند که شرکت های مخابراتی که سیاست های بازپرداخت سلامت از راه دور خود را اصلاح می کنند، یک طرح اجرایی را برای بررسی توسط DOI ارائه می کنند. قانون ماساچوست، اپراتورها را ملزم می‌کند که به پزشکان و بیماران 60 روز در مورد تغییرات مادی در بازپرداخت هزینه‌های سلامت از راه دور اطلاع دهند. پس از ارائه طرح‌های اجرایی به بخش و اجرای اطلاعیه مناسب، برنامه‌ها ممکن است تغییراتی مطابق با فصل 260 را مشروط به به‌روزرسانی مطابق با مقررات در زمان نهایی شدن توسط بخش، اعمال کنند. به طور جداگانه، MassHealth بولتن 327 همه ارائه دهندگان را منتشر کرد و سیاست های به روز شده بهداشت از راه دور را اعلام کرد که از 16 اکتبر 2021 اجرایی شد. الزامات برنامه این تحویل از طریق هر روش بهداشتی از راه دور، از جمله خدمات تلفنی و ناهمزمان را پوشش می دهد. MassHealth تا 31 دسامبر 2022 به بازپرداخت کلیه خدمات بهداشتی از راه دور با خدمات حضوری برای خدمات واجد شرایط ادامه خواهد داد، پس از آن MassHealth ممکن است این خط‌ مشی‌ها را ارزیابی و اصلاح کند.

 

Telehealth در سراسر خطوط ایالتی

رویکرد نظارتی حاکم بر دولت معتقد است که مکان بیمار قوانین ایالتی را که بر عملکرد پزشکی حاکم است را دیکته می کند. به عبارت دیگر، یک پزشک هنگام دریافت مراقبت باید از تمام قوانین، از جمله قوانین مجوز پزشک، در ایالتی که بیمار در آن قرار دارد، پیروی کند.

با بسته شدن وضعیت اضطراری در کشورهای مشترک المنافع، بسیاری از مقررات صدور مجوز اضطراری منقضی شده اند. لطفاً برای دریافت به روزترین اطلاعات از BORIM در مورد مجوز پزشک و فعالیت پزشکی اینجا را کلیک کنید.

برای پزشکان ماساچوست که به دنبال ادامه مراقبت از طریق بهداشت از راه دور برای بیماران شما هستند که ممکن است خارج از ایالت باشند، باید به قوانین فعلی برای ایالتی که بیمار شما در آن قرار دارد نگاه کنید. فدراسیون هیئت های پزشکی ایالتی منبع* (آخرین به روز رسانی در 19 ژانویه 2022) با اطلاعاتی در مورد میزان تغییر الزامات مجوز برای سلامت از راه دور در پاسخ به COVID-19 گردآوری کرده است.

 

منبع: massmed

 

همچنین بخوانید:

آیا متاورس مرز جدید در پزشکی است؟

Epazz DeskFlex کلینیک های مجازی متاورس را راه اندازی می کند، نسل بعدی پزشکی از راه دور برای پزشکان و مراکز مراقبت های بهداشتی

تله مدیسین (پزشکی از راه دور) چگونه پدید آمد؟

بالا